Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som svar på både första och andra stycket är mitt favoritmantra just nu "this too shall pass"![]()
Grattis till duggan, tur att det gick bra tror lite snett fokus!
Och sedan gillar jag ditt mantra. Exakt vad jag vill just nu. Fy vad jobbiga tentaperioder är, jag blir ett vrak nästan! Måste jobba på att ta mig an tentorna bättre, jag har ingen struktur eller studieteknik alls känns det som.
Den kanske har en inbyggd kaffemaskin? Det hade jag velat ha...
Meep. Nu drar snart vårterminen igång och jag har redan problem. Har helgträffar på tre olika ställen samtidigt, och givetvis är alla obligatoriska. Samma helg är det dessutom tävling, som jag gärna hade varit med på. Kursansvariga svarar varken bu eller bä på hur jag ska göra, de tycker ju alla att jag ska åka på just deras kurs.
Så nu jobbar jag på att dela mig själv i minst tre personer, gärna fyra. Det går lite trögt för tillfället men jag tror det kan gå. Kanske.
KL
Vi har två seminarieuppgifter, en hemtenta och en salstenta på en kurs på 4,5 poäng!Känns lite väl mycket måste jag säga.
Och jag tillhör också skaran som inte är så motiverad just nu!![]()
Kl
Började på matte B kursen igår och känner mig redan gråtfärdig och för att ge uppHur kan folk förstå sådant? Jag ser ingen logik i det! "här är ett osynligt gångertecken" Men snälla, är det parapsykologi jag läser?!
Känner likadant, blä! Det värsta med tentaperioder för mig är morgonen tycker jag, när man vaknar i sängen och inser att det står en hel dag framför en med berg-och-dalbanekänslor och massa tråkigt/ångestfyllt jobb...
Nä, nu ska jag väl sätta igång... Urk...
KL
Vi har två seminarieuppgifter, en hemtenta och en salstenta på en kurs på 4,5 poäng!Känns lite väl mycket måste jag säga.
Och jag tillhör också skaran som inte är så motiverad just nu!![]()