Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
White noise, baby!Har ni musik på när ni pluggar eller har ni helt tyst?
Det är inte så att det är för hela seminariegruppen? Vi har också fyra timmars handledning schemalagd men i praktiken innebär det 15 min per elev. Något som jag kommer att strunta i, fyra timmas restid är inte värt en kvarts handledning...Ja jävlar...
4h schemalagd obligatorisk handledning av ett rapportskrivande värt ca öhm... 1 hp?
Vad vill de krama ut ut denna introduktionskurs - egentligen?!?
I övrigt TBCvaccinerad igår å yrkets vägnar, på akademins bekostnad.
Idag: känsla av halvsidig influensa.
Här behövs skärpning från min sida... Dålig motivation de senaste dagarna så tänker att om jag skriver ut det här att jag idag skall plugga minst 7 timmar så kanske det ger mig den där extra sparken i baken som behövs? Tänker intala mig det!
Sparkar lite härifrån också
Jag ska plugga 6-7 timmar idag så vi kan göra en pakt!
Deal! Har lyckats ta mig igenom två artiklar hittills samt börjat få lite idéer om vad jag vill skriva om i en mindre uppsats. Betydligt mer än jag presterade igår kan jag ju konstatera.![]()
Härligt! Jag har precis börjat, ungefär 2 timmar senare än planeratMen nu är det bara att köra, jag ska jobba igenom projektarbetet.
Samma här! Hamnar väldigt lätt på youtube också har jag märkt. Ska skriva om skillnaden mellan ett gott möte och ett bra bemötandeJag har också svårt att tagga till idag. Skriver om immunförsvaret = svårt!
Ska sitta till 12.50 tänkte jag men hamnar lätt på face, insta och buke.![]()
Kan jag joina er pakt?Behöver lite extra motivation jag också känner jag.
Håller på med ett arbete nu som jag borde hinna få klart idag, om jag gör det jag ska och inte massa annat. Blev godkänd på tentan alla fall
Men du har börjat...det är väl det viktigaste?
Härligt! Jag har precis börjat, ungefär 2 timmar senare än planeratMen nu är det bara att köra, jag ska jobba igenom projektarbetet.