Jämför böckerna, skriv om skillnader och likheter. Skulle jag göra.
Alla böcker handlar om väldigt väldigt olika saker så det går inte riktigt..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jämför böckerna, skriv om skillnader och likheter. Skulle jag göra.
Sånt är ju lite läskigt. Jag har sökt massor kurser till höstterminen, och man vill ju inte ta sig vatten över huvudet. Och det är ju svårt att veta innan hur tuff en kurs är... Kommer ju plugga 100%, sen är frågan om det blir 33% till eller 50% till. Beroende på var jag kommer in på och vad jag känner för.Kollade in hemtentan som öppnade igår och som vi har två veckor på oss att göra. Jag drog av 18 av 23 frågor i bara farten igår på ca 2h och tänkte göra resten på torsdag.
Om den här kursen är mer "standard" som 25% kurs så förstår jag de som kan jobba heltid och plugga 50%. Min andra kurs är också 25% men är egentligen nästan för mycket att läsa samtidigt som heltidsjobb. Så otroligt olika!
Men jösses! Hur kan det få gå till sådär?? Vi har ju tenta om lite drygt en vecka och vet precis vad vi ska läsa på typ, tyvärr. Eftersom det är så jävla mycketGah, detta kaos. Tenta imorgon, perenner och lök trodde vi. I dagens utskick pratas bara om perenner? Det vore ju skönt att veta vad man ska läsa in liksomoch en perenn glömde de läsa in info om, så den tas bort bara
Och en massa andra småsaker. Jag hade verkligen sett fram emot den här kursen, nu känns det bara som en soppa
![]()
Ja det undrar jag också. Men det kom ett förtydligande efter att jag ifrågasatte.Sånt är ju lite läskigt. Jag har sökt massor kurser till höstterminen, och man vill ju inte ta sig vatten över huvudet. Och det är ju svårt att veta innan hur tuff en kurs är... Kommer ju plugga 100%, sen är frågan om det blir 33% till eller 50% till. Beroende på var jag kommer in på och vad jag känner för.
Men jösses! Hur kan det få gå till sådär?? Vi har ju tenta om lite drygt en vecka och vet precis vad vi ska läsa på typ, tyvärr. Eftersom det är så jävla mycket![]()
Hejja Hejja!Fyyyy vad segt det är att skriva ledtexten till måndagens seminarium! Sluttampen liksom.
https://www.folkhalsomyndigheten.se...gymnasieskolorna-kan-oppna-till-hostterminen/
Förhoppningsvis kan vi vara tillbaka på Campus i höst, iaf för praktiska moment!![]()
Ja där det funkar så bra är det ju toppen! Själv känner jag att den här kursen bara har blivit något halvdant eftersom så mycket praktiskt utgått eller flyttats.jag hoppas på att vi som har läst länge kan få fortsätta på distans, mitt universitetet flaggar för det och jag håller tummar och tår. Sparat sjukt mycket pengar på att slippa pendla och ännu mer tid!
![]()
Gud vad jag känner igen mig, blir alltid virrevarr när jag ska redovisaDom andra pratar lugnt och sansat 10-15 min. hemlig pratar fort som attan i 5 min....gillar inte prata för andra. Hackade, tappade ord, upprepade. Men nu är det gjort.