Vilken tatuering skulle du välja?

Nån typ av hero kanske. Stålmannen? Hulken? Fantomen?

Skämt åt sido.
Jag var länge inne på att göra tatuering nr 2 och då göra en Dahlia. Det var min mors favoritblomma (hon samlade på dem) och vårt släktnamn är detsamma som Dahlian är uppkallad efter.
 
Jag har aldrig riktigt fastnat vid nån idé, men är jävligt avis på fitnessfeministens lårtatuering och skulle lätt kunna tänka mig en liknande. Känns lite härmapigt men ändå! Kommer dock aldrig hända pga a) orka, b) pengar.

En fet kvinna på typ vaden vore inte fel annars. Tänk typ pinuppa. Eller en fet Wonderwoman, det vore... Crap, nu måste jag ju tatuera mig :rage:
 
Jag har en utklippt seriestripp på min kyl, den är säkert 10 år gammal och jag flinar fortfarande när jag läser den så den hade nog varit ett säkert val av sånt där man inte tröttnar på.

Annars hade jag nog valt en bild på min förra hund. Men jag har turen att ha fått världens finaste tavla av honom av en vän så det känns liksom inte "nödvändigt"
 
Jag har aldrig riktigt fastnat vid nån idé, men är jävligt avis på fitnessfeministens lårtatuering och skulle lätt kunna tänka mig en liknande. Känns lite härmapigt men ändå! Kommer dock aldrig hända pga a) orka, b) pengar.

En fet kvinna på typ vaden vore inte fel annars. Tänk typ pinuppa. Eller en fet Wonderwoman, det vore... Crap, nu måste jag ju tatuera mig :rage:
Klart du måste!
 
När jag var 18 ville jag ha tvättråd för känslig tvätt eller "fragile-handle with care" på handleden. Och en pinkod i nacken. Är SÅ glad att jag inte körde på det.

Nu hade jag funderat på venussymbolen med en knytnäve i. Eller bara en liten venussymbol på ett finger eller någonstans på armen. Kan dock inte göra det eftersom det skulle bli svårt med hygienrutinerna på jobbet.. Plus att jag nog inte vill ha en tatuering öht. :D
 
När jag var 18 ville jag ha tvättråd för känslig tvätt eller "fragile-handle with care" på handleden. Och en pinkod i nacken. Är SÅ glad att jag inte körde på det.

Nu hade jag funderat på venussymbolen med en knytnäve i. Eller bara en liten venussymbol på ett finger eller någonstans på armen. Kan dock inte göra det eftersom det skulle bli svårt med hygienrutinerna på jobbet.. Plus att jag nog inte vill ha en tatuering öht. :D
Nej, det där sista ställer ju till det en del :laugh:
 
När jag var 18 ville jag ha tvättråd för känslig tvätt eller "fragile-handle with care" på handleden. Och en pinkod i nacken. Är SÅ glad att jag inte körde på det.

Nu hade jag funderat på venussymbolen med en knytnäve i. Eller bara en liten venussymbol på ett finger eller någonstans på armen. Kan dock inte göra det eftersom det skulle bli svårt med hygienrutinerna på jobbet.. Plus att jag nog inte vill ha en tatuering öht. :D
Hur skulle en tatuering påverka hygienrutinerna? Förutom möjligtvis första tiden innan den är läkt.
 
Nej, det där sista ställer ju till det en del :laugh:

Lite ja. :meh:

Jag är lite för uptight för att bara kunna skaffa en tatuering och tänka att jag kommer vilja ha den hela livet. Är ju som sagt så himla glad att jag inte tatuerade in motiven den 18-åriga jag ville ha. Samtidigt känns venussymbolen lite mer klassisk än tvättråd... Ah, vi får se! Kanske får en 30-årskris och kör på innan semestern eller nåt!
 
Lite ja. :meh:

Jag är lite för uptight för att bara kunna skaffa en tatuering och tänka att jag kommer vilja ha den hela livet. Är ju som sagt så himla glad att jag inte tatuerade in motiven den 18-åriga jag ville ha. Samtidigt känns venussymbolen lite mer klassisk än tvättråd... Ah, vi får se! Kanske får en 30-årskris och kör på innan semestern eller nåt!
Hoppas du får det! :up:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vill skaffa min första tatuering efter att ha tänkt på det i väldigt många år. Jag tänkte slå till på stort direkt och göra en...
2
Svar
23
· Visningar
2 819
Senast: Pilot
·
  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 723
Senast: starcraft
·
Samhälle Citat från https://www.svd.se/a/76mlxW/jan-jonsson-stoppa-forslaget-om-massovervakning-ieu Denna lag motiveras med att man vill skydda...
2
Svar
35
· Visningar
3 936
Senast: Sharpless
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 652
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp