Vilken tatuering skulle du välja?

Haha jag är osäker! Om de bara följer mallen så ska ju allt gå bra, jag får väl vara noga och checka allt innan så att det är rätt. Stå där med mitt lilla cd-häfte med låttexten och jämföra :D
Cd-häftet? Då visar det sig att det du tatuerat in är ”All kopiering och distribution av innehållet på detta medium är strängt förbjudet och kommer att beivras. Alla rättigheter innehas av förlaget.” :D
 
Cd-häftet? Då visar det sig att det du tatuerat in är ”All kopiering och distribution av innehållet på detta medium är strängt förbjudet och kommer att beivras. Alla rättigheter innehas av förlaget.” :D

Haha det hade varit något! Men nä jag tror att mina extremt bristfälliga språkkunskaper iallafall skulle garantera att just det inte hände.. :D
 
Jag sa för en herrans massa år sen att om jag gillar U2 lika mycket om tio år som jag gör nu, DÅ ska jag göra något relaterat till dom. Sen har åren gått, väl många fler än tio. :angel: Jag har fortfarande inte gjort det. Mycket för att jag aldrig riktigt vetat vad. Så på en konsert med dom för några år sen, då kom uppenbarelsen mitt i en låt. En kort textrad. Bam så visste jag.

Jag vet var också. Alltid haft kraven att den ska döljas enkelt, kunna visas enkelt och jag själv ska kunna se den dvs insida/sidan av ena foten. Iom den ska kunna läsas vettigt av mig behöver det bli höger fot. Har hört att det gör tokont där. :crazy:

Vi får se när det händer bara. :D
 
När jag var tonåring ville jag ha en sjöhäst på ankeln. Koppling till havet och till hästeriet i en bekväm kombi.

Nu på det senaste har jag funderat på en sånhär:

27455

bild stulen från nätet

Jag tycker det är en frän bild som jag kan identifiera mig med. :D
 
"What on Earth", litet och diskret på överarmen/axeln (namnet på en väääldigt speciell häst). Nu behöver jag inte tatuera något för att ha minne av honom på min kropp, jag har ett knöligt ben i handen och ett megastort ärr från operationen av frakturen som hästjäkeln orsakade...

Uffington White Horse. Den slår an något väldigt speciellt för mig.

Fridolf har världens fulaste namn, så vete sjutton hur jag skulle vilja ha med mig "honom" som tatuering. Möjligen en snygg liten siluett av när han jobbar, men tror inte tillräckligt gott om nån för att låta dem försöka rita den på min kropp! Har sett allt för många horribelt fula tatueringar för att våga...

The Outsiders Mark är ett självklart motiv egentligen, om det inte vore för att det är en symbol som är jäkligt populär. (spelreferens)

"The cake is a lie" komplett med liten tårtbit. Mitt livsmotto :p
 
När jag var tonåring ville jag ha en sjöhäst på ankeln. Koppling till havet och till hästeriet i en bekväm kombi.

Nu på det senaste har jag funderat på en sånhär:

Visa bifogad fil 27455
bild stulen från nätet

Jag tycker det är en frän bild som jag kan identifiera mig med. :D
Haha, klart frän bild!

Sjöhästar fascinerar mig också. Något jag ännu inte sett när jag snorklat.
 
"What on Earth", litet och diskret på överarmen/axeln (namnet på en väääldigt speciell häst). Nu behöver jag inte tatuera något för att ha minne av honom på min kropp, jag har ett knöligt ben i handen och ett megastort ärr från operationen av frakturen som hästjäkeln orsakade...

Uffington White Horse. Den slår an något väldigt speciellt för mig.

Fridolf har världens fulaste namn, så vete sjutton hur jag skulle vilja ha med mig "honom" som tatuering. Möjligen en snygg liten siluett av när han jobbar, men tror inte tillräckligt gott om nån för att låta dem försöka rita den på min kropp! Har sett allt för många horribelt fula tatueringar för att våga...

The Outsiders Mark är ett självklart motiv egentligen, om det inte vore för att det är en symbol som är jäkligt populär. (spelreferens)

"The cake is a lie" komplett med liten tårtbit. Mitt livsmotto :p

Du får ha Lille Fridolf istället.
 
"What on Earth", litet och diskret på överarmen/axeln (namnet på en väääldigt speciell häst). Nu behöver jag inte tatuera något för att ha minne av honom på min kropp, jag har ett knöligt ben i handen och ett megastort ärr från operationen av frakturen som hästjäkeln orsakade...

Uffington White Horse. Den slår an något väldigt speciellt för mig.

Fridolf har världens fulaste namn, så vete sjutton hur jag skulle vilja ha med mig "honom" som tatuering. Möjligen en snygg liten siluett av när han jobbar, men tror inte tillräckligt gott om nån för att låta dem försöka rita den på min kropp! Har sett allt för många horribelt fula tatueringar för att våga...

The Outsiders Mark är ett självklart motiv egentligen, om det inte vore för att det är en symbol som är jäkligt populär. (spelreferens)

"The cake is a lie" komplett med liten tårtbit. Mitt livsmotto :p
Så många idéer! :up:

(Och bra att du skrev spelreferens till tant :D)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vill skaffa min första tatuering efter att ha tänkt på det i väldigt många år. Jag tänkte slå till på stort direkt och göra en...
2
Svar
23
· Visningar
2 819
Senast: Pilot
·
  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 723
Senast: starcraft
·
Samhälle Citat från https://www.svd.se/a/76mlxW/jan-jonsson-stoppa-forslaget-om-massovervakning-ieu Denna lag motiveras med att man vill skydda...
2
Svar
35
· Visningar
3 936
Senast: Sharpless
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 636
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp