Vinterföräldrar 16/17 del 3

Tydligen vet hela omvärlden om att jag faktiskt bara hade förvärkar igår. För alla andra vet hur ont jag hade. Så jag är dum i huvet.

Jag är en enda :rage: idag. Mot alla. Så jävla otrevlig och grinig.
 
Idag flyttar vi häst....sovit fyra timmar inatt. Bra kombo. Ett tag kunde sonen bara sova "sittandes" i min famn om jag satt på sängkanten

Tur mannen och ena medryttaren kommer med idag
 
Igår hämtade jag ut ett par byxor jag beställt: så underbart mjuka och sköna. Kommer bo i dessa nu (förutom på jobbet).
S0000007502724_F_W40_20161020152401.png
 
Lugnt här. Precis lagt mig i ett bad (kul när magen sticker upp ovanför ytan, det blir ju kallt!) efter att ha kommit hem från stallet och fixat. Tog faktiskt emot lite att mocka och fylla hö idag så jag tog det extra lugnt. Bära vatten gick fortfarande finfint! :up:
Var i stallet samtidigt som stallägaren igår och hon sa att det var trevligt att se någon som var höggravid var så pigg som jag, hon betraktade annars graviditet som en sjukdom :rofl: Hon är inte säker på om hon vill ha några barn någonsin men när hon nu sett mig så kanske hon faktiskt kunde överväga att vara gravid :D
Skulle till att tvätta bilen också men när jag såg kön körde jag hem istället.
Var ute en sväng i förmiddags med sambon och dottern på närmsta lekplats så hon fick gunga lite. Väldigt uppskattat och det blev ganska sura miner när vi skulle hem men hon var så kall om händerna och skulle absolut inte ha några vantar... Sambon gjorde lite varm choklad med vispad grädde när vi kom hem, välbehövligt och gott!

Fick förresten hem vår vagn från Beemoo igår, verkar vara grymt mycket vagn för pengarna! :up: Köpte svarta reflexer som vi satte på chassit. Skitsnyggt! Eftersom chassit är svart syns de bara om det kommer ljus på. Dottern ville provligga liggdelen, vet inte om den fick godkänt. Hon fick ju nätt och jämnt plats :laugh:

Kram på er som inte mår så bra :heart

Och jag hoppas det kommer igång för dig snart @malumbub!
 
@supersonic kommer jag ihåg fel eller hade du också gbs?

Hur mådde du då?

Bara önskar det här ger med sig fort. Som om det inte räckte med att vara i 8e månaden :arghh:

Jag hade det, fick aldrig några uvi:er av det dock men sprang ändå alltid med urinprovet till Mvc för jag "kände efter" väldigt mycket och va orolig.

Har tyvärr pga mitt mående inte följt tråden så aktivt men har du uvi pga gbs? ❤️

Det positiva med min gbs är att antibiotikan jag fick innan förlossningen gjorde mig dunderfrisk ;)
 
Lugnt här. Precis lagt mig i ett bad (kul när magen sticker upp ovanför ytan, det blir ju kallt!) efter att ha kommit hem från stallet och fixat. Tog faktiskt emot lite att mocka och fylla hö idag så jag tog det extra lugnt. Bära vatten gick fortfarande finfint! :up:
Var i stallet samtidigt som stallägaren igår och hon sa att det var trevligt att se någon som var höggravid var så pigg som jag, hon betraktade annars graviditet som en sjukdom :rofl: Hon är inte säker på om hon vill ha några barn någonsin men när hon nu sett mig så kanske hon faktiskt kunde överväga att vara gravid :D
Skulle till att tvätta bilen också men när jag såg kön körde jag hem istället.
Var ute en sväng i förmiddags med sambon och dottern på närmsta lekplats så hon fick gunga lite. Väldigt uppskattat och det blev ganska sura miner när vi skulle hem men hon var så kall om händerna och skulle absolut inte ha några vantar... Sambon gjorde lite varm choklad med vispad grädde när vi kom hem, välbehövligt och gott!

Fick förresten hem vår vagn från Beemoo igår, verkar vara grymt mycket vagn för pengarna! :up: Köpte svarta reflexer som vi satte på chassit. Skitsnyggt! Eftersom chassit är svart syns de bara om det kommer ljus på. Dottern ville provligga liggdelen, vet inte om den fick godkänt. Hon fick ju nätt och jämnt plats :laugh:

Kram på er som inte mår så bra :heart

Och jag hoppas det kommer igång för dig snart @malumbub!

Låter som en underbar lördag. :heart

Magen gigantisk och spänd idag, men ingen svaghet eller yrsel kvar från igår. Däremot börjar jag bli tung i huvet. Hoppas på att det är p g a hunger, snart mat.

Blir sur när jag tänker på hur ont jag hade igår och kommentarer (egentligen bara från en person) om att det bara var förvärkar och skulle kunna slå sönder en bil eller tre. Om det beror på att jag hatar när andra tror sig veta mer om lin upplevelse än jag själv, att jag är då jävla trött och besviken eller att jag hatar att jag inte har koll...det vet jag inte just nu. Så jag försöker att inte tänka på det. Känner mig dum och värdelös och korkad.

Tur att medryttaren var ute och red förut och jag kunde sitta i solen och fokusera på det. :heart
 
Amningslinnen med inbyggd bh tänker jag vore väldigt smart..
Så blir det bara "en grej att lossna" och så kan man ha vanlig kofta över.
MEN det verkar ju inte finnas...:(
Kollat typ överallt..
Vanliga amningslinnen är väl inte tillräckligt vadderade för att hålla dem på plats i eller?
O vill ju inte att bröstvårtor osv ska synas igenom så med inbyggd bh hade vart perfekt...
 
Amningslinnen med inbyggd bh tänker jag vore väldigt smart..
Så blir det bara "en grej att lossna" och så kan man ha vanlig kofta över.
MEN det verkar ju inte finnas...:(
Kollat typ överallt..
Vanliga amningslinnen är väl inte tillräckligt vadderade för att hålla dem på plats i eller?
O vill ju inte att bröstvårtor osv ska synas igenom så med inbyggd bh hade vart perfekt...

Bara att börja sy och sälja dyrt!
 
Amningslinnen med inbyggd bh tänker jag vore väldigt smart..
Så blir det bara "en grej att lossna" och så kan man ha vanlig kofta över.
MEN det verkar ju inte finnas...:(
Kollat typ överallt..
Vanliga amningslinnen är väl inte tillräckligt vadderade för att hålla dem på plats i eller?
O vill ju inte att bröstvårtor osv ska synas igenom så med inbyggd bh hade vart perfekt...

När jag fick sonen fanns de att köpa på H&M :)
 
Amningslinnen med inbyggd bh tänker jag vore väldigt smart..
Så blir det bara "en grej att lossna" och så kan man ha vanlig kofta över.
MEN det verkar ju inte finnas...:(
Kollat typ överallt..
Vanliga amningslinnen är väl inte tillräckligt vadderade för att hålla dem på plats i eller?
O vill ju inte att bröstvårtor osv ska synas igenom så med inbyggd bh hade vart perfekt...

Köpt från kapphal. Linne med som en sport-bh runt brösten.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 747
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 943
Senast: jemeni
·
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
42 846
Senast: BusBarro
·
Gravid - 1år Scrollade i gamla tråden och tror att jag hittade sista listan. Ber om ursäkt om det fanns en senare och någon är missad. September 9/9...
18 19 20
Svar
391
· Visningar
25 988

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp