Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag spelar! Fast just nu är jag lite trött på det och har en paus.
Har 2 lvl 60's på Haomarus (en gnome rogue och en ne hunter) och en lvl 60 på al'akir (en ne hunter) plus massa andra characters mellan 6-45 på lite olika servrar.
Såklart att det är mest killar som spelar men jag vet minst 10 tjejer som spelar lvl 60 gubbar på min server. 4 av dem är tjejer som spelar med sina pojkvänner. Men de 10 jag känner till är ju bara från alliance sidan. Sen vet jag att det finns mer på horde och säkert ännu fler på alliance. Men 10-30 stycken av 20000 är ju inte så mycket i alla fall
Min bästa är "bara" en lvl 19 ne hunter, men jag börjar nog bli beroende... jobbigt när man vet att man måste jobba med ett skolarbete. Men jag får väl ta mig i kragen o skippa spelet ett tag..
Jag är världens WoW-nörd haha
Har en lvl 60 wlock på Stormreaver och guilden jag är med i går det ruggigt bra för. Har MC, Ony, ZG och i princip AQ20 på farmstatus, och alldeles snart klara med BWL, bara söta lilla Neffy kvar.
Har inte orkat levla upp någon annan karaktär, det finns inte riktigt tid för det när vi har ett rätt intensivt raidschema.
Det finns en hel del brudar på SR, bara i guilden är vi 6 st.
Jag har en egen Guild, är ca 85st där men eftersom jag bara gjorde den för NE:s så blir det inte så många....ångrade att jag inte gjorde en för alla i alliansen. Funderar lite på att säga att alla i den ska byta till den jag ev. kmr göra senare. Men jag får se, det ju kul att man kan lätt hjälpa andra med q:s eftersom man själv har gjort dom.
Jag har nu skaffat en Tabard till min Guild Problemet är att jag delar spelet med en annan och nu kmr hon ev. sluta...jag måste då betala hela spelet o eftersom jag inte får någon fast lön (förutom studiebidraget) så blir det ganska mkt pengar som försvinner....men jag får se. Det är ju såå kul!
Min syster är med i Vengeance på Twilights Hammer. De raidar Naxx dagligen.
Har själv spelat där innan jag bytte server till TVC.. Har nu 1 60 hunter, 1 60 druid o 1 60 präst på TVC.. Guilden jag är med i just nu har börjat på BWL..
Mitt account går dock ut den 7e februari.. WoW är inte roligt längre så.. Ska testa Vanguard istället
Hej vet nån nåt bra sätt att levla upp snabbt ... jag har en lvl 13 och har bara spelat i 10 dagar(nöter inte) så vars borde jag gå och så...
Info:
Coralin - Warlock lvl 13
Hundavel & Ras Håller med. Och jag har haft en och en halv (blandras med kees)
Men är man tveksam till päls måste jag säga att det blir en del päls i...