Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jätte konstig rubrik jag vet. För någon vecka sedan sa jag upp kontakten med min storebror efter ett jätte bråk via telefon. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 124
Senast: et_flickan
·
Dagbok Jag är så trött just nu. Hemma är det kaos. Jag och barnet har dagliga konflikter. Barnet blir arg om kompisar inte vill leka med...
Svar
6
· Visningar
1 017
Senast: Vinur
·
Dagbok Min hjärna är avstängd. Mina tankar kan jag inte få tag på, de flyger omkring där uppe i hjärnan som i ett vakuum. Igår testade jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 274
Senast: et_flickan
·
Dagbok I september var det sista gången jag sa hej då till min fantastiska psykolog. Jag skulle helt plötsligt stå på egna ben. Jag minns att...
Svar
8
· Visningar
1 023
Senast: Rosett
·
Dagbok Ja herregud. När ska oturen vända? Vi hade bilen inlämnad i tre veckor. Förra veckan fick vi hem den. Den var lagad, allt var fint. Så...
Svar
0
· Visningar
562
Senast: et_flickan
·
Dagbok Det hände alltså. Till slut. Nu ligger jag här och har inte en susning om vad jag vill göra. Livrädd, velig och känslosam. Tankarna bara...
Svar
9
· Visningar
2 007
Senast: et_flickan
·
Dagbok Något jag inte trodde jag skulle få vara med om alls. Överhuvudtaget.. Jag blev tillfrågad semestervikariat, där jag arbetstränar...
Svar
17
· Visningar
821
Dagbok Den här veckan alltså. Sovit dåligt har jag gjort. Jätte dåligt. Har ändå kommit upp och tagit mig till arbetsträningen varje dag...
Svar
0
· Visningar
901
Senast: et_flickan
·
Dagbok En dag hann jag jobba, en dag.. Efter den senaste covid historien som tack och lov inte blev så utdragen. Tidigt i morse, dvs strax...
Svar
0
· Visningar
472
Senast: et_flickan
·
Dagbok Det tog bara lite mer än två år. Klarade mig länge ändå. Mår fortfarande hyfsat. Tätt i näsan, lite lätt huvudvärk och andfådd när jag...
Svar
5
· Visningar
592
Senast: et_flickan
·
Dagbok Känns som en repris från 2010 :cry: Då for jag in och ut på olika undersökningar. Det var koloskopier, gastroskopi, tarmröntgen...
Svar
2
· Visningar
499
Senast: et_flickan
·
Dagbok Det har varit väldigt roligt att ha hund i huset. En som alltid är glad liksom. Varit tre blöta dagar. Herregud vad det har regnat...
Svar
2
· Visningar
527
Senast: et_flickan
·
Dagbok Det var ett tag sen det sov en hund i våra soffor. När jag träffade min man hade jag My, en stor och flamsig blandrashund. Men min man...
Svar
7
· Visningar
631
Senast: IngelaH
·
Dagbok För några månader sen slutade jag rätt snabbt med mirtazapin. Tyckte inte jag behövde den längre då mitt mående är väldigt stabilt...
Svar
5
· Visningar
633
Senast: Nevermind
·
Dagbok Hände en grej på jobbet idag. Min handledare eller vad man nu ska säga sa till mig att vi skulle bära ner saker. Okej säger jag...
Svar
6
· Visningar
893
Senast: et_flickan
·
Dagbok Igår hände det. Jag halkade påväg in i duschen. Lyckades få tag i sidan på duschkabinen tack och lov annars hade jag garanterat rasat...
Svar
0
· Visningar
499
Senast: et_flickan
·
Dagbok Den här december tänker jag gräva långt ner och aldrig mer tänka på. Vilket kaos det varit. Först kom min bror hit. Bestämt sen i...
Svar
4
· Visningar
819
Senast: et_flickan
·
Dagbok Igår kom magsjukan till oss. Jag drabbas av panik direkt och blev sittandes med dödsångest en bra stund innan jag duschade av barnet...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: et_flickan
·
Dagbok Är så less. Först vabbade jag torsdag - fredag och nu är jag sjuk själv. Fick i alla fall jobba i tre veckor. Jag har bara några...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: et_flickan
·
Dagbok Äntligen är jag frisk. Så i måndags hade jag min första dag på jobbet. Jag trivs såå bra. Att ha människor runt sig är inga problem...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: et_flickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp