Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Varför kan jag inte se rörliga bilder på Buke efter den förrförra ommöbleringen slutade:bow: :bump: :banana: att röra sig liksom alla...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Halloj ska köpa en ny digitalkamera och tror att jag hittat en bra. Det är en Konica Minolta DiMAGE X1 med 8 mpix-3xoptisk zoom. Kan...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Rockriddaren
·
IT & mobiler Har använt DC ett tag nu. Har funkat bra tills jag började rensa i hubbarna. Är inne i två hubbar nu, med många användare där alla delar...
Svar
1
· Visningar
626
A
IT & mobiler Finns det något sånt program? Sånt som man kan göra typ egna låtar i? :confused: Vad heter det i så fall? Anna
Svar
4
· Visningar
1 018
IT & mobiler Är det möjligt? Vi ska installera en dator till nu och ska med hjälp av en router koppla upp båda till internet. Kan jag då lägga in...
Svar
10
· Visningar
3 321
Senast: Laban
·
IT & mobiler Ska få tummen ur och göra en hemsida till mitt företag... Frågan är vad för program som är bra? Jag har Frontpage hemma men har inte...
2
Svar
27
· Visningar
1 928
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Jag har probbs! från min k700i har jag tankat över filmerna till datorn. men nu kommer kruxet! vilket program ska man använda för att...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: goamarie
·
C
IT & mobiler hej! jag har en brandvägg från norman och det går inte att logga in på msn... varje gång är jag tvungen att koppla bort brandväggen...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: Shettisar
·
T
IT & mobiler Jag håller på att bli tokig! Försöker programmera asp.net men jag får inte till det, jag kan inte förhandsgranska (använder Dreamweaver)...
Svar
3
· Visningar
633
Senast: Laban
·
H
IT & mobiler hejsan alla datorgenier!! hehe! själv är jag inte speciellt bra med det här med datorer. men jag har nu fått en bärbardator o tagit...
Svar
13
· Visningar
1 255
Senast: hippolina
·
IT & mobiler Min dator är i runda slängar hundra år och fungerar inte så bra. I åtta av tio fall stänger den inte av sig när man ber om det utan...
Svar
19
· Visningar
1 415
Senast: Olius
·
M
IT & mobiler Finns det något musikprogram att ladda ner där man kan klippa i låtarna? Ska klippa till snuttar som kan användas på ärevarven...
Svar
8
· Visningar
1 019
Senast: robbieboy
·
H
IT & mobiler Är det nån som har bra exempel, helst gratis, på klippprogram? Har Windows XP Tack!!
Svar
2
· Visningar
675
Senast: Henchen
·
D
IT & mobiler Klantig som jag är spilade jag ju lite coca cola i mitt tangentbord förut:o Vet ngt hur man kan få rent det? Alla bokstäver funkar...
Svar
5
· Visningar
2 320
Senast: Ne0
·
G
IT & mobiler Jag skall göra små skyltar liknande visitkort. Jag vill att de skall se ut som aluminiumskyltar, men var kan jag hitta sådan...
Svar
7
· Visningar
850
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Hur gör jag för att dölja bläddringslistern/scrollern/you name it när jag använder mig av CSS? body { overflow: hidden;} Ska...
Svar
13
· Visningar
1 056
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Någon som kan tipsa om något roligt data-spel? tänkte önska mig i julkapp men ja har inte riktigt koll på vilka som är något att ha...
2
Svar
27
· Visningar
2 348
Senast: Grållens vän
·
IT & mobiler Det är snart jul och ögst på min önskelista står en ny dator(bärbar) Vill ha en med 15 , 4 skärm och hård disken ska minst vara på 80...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: Baka_kun
·
T
IT & mobiler någon som vet hur man ändrar från bmp till jpg? Te x ja har en bild som är bmp fil men ja vill ha till jpg istället hur gör ja då?:confused:
Svar
2
· Visningar
830
Senast: Ne0
·
H
IT & mobiler Hej jag vet inte vart jag ska vända mig så jag frågar er kloka Seniorer! Det är såhär att jag har tagit två bilder på mina sköthästar...
Svar
15
· Visningar
1 115
Senast: Ne0
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp