Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

F
IT & mobiler Hur gör man för att kolla vem som har ett visst IP-nummer? Jag är nyfiken...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Hej på er! Den PC jag har hemma har dessvärre inte ett köpt operativsystem, vi har fått det installerat av en bekant när han...
Svar
13
· Visningar
1 131
Senast: Laban
·
G
IT & mobiler Ok, nu är jag sur ledsen och besviken :cry:. Jag hade tänkt registrera ett domännamn, Meddelade detta till webhotellet för kanske 5...
Svar
8
· Visningar
992
Senast: Dasjenka
·
T
IT & mobiler någon som vet hur man gör? Ja vill kunna "länka" så att ja kan visa bilder på photobucket. :confused:
Svar
3
· Visningar
658
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Vilket är bäst och var köper man det? Pris spelar ingen roll;)
Svar
5
· Visningar
880
Senast: ia_
·
IT & mobiler Vilka regler gäller för upphovsrätt till nationsflaggor i jpg- och gif-format? Jag syftar inte på rätten att använda en viss flagga...
Svar
1
· Visningar
1 179
Senast: Butros
·
3
IT & mobiler Jag har fått hem en bärbar dator för några dagar sen. Har en vanlig med comhem bredband,alltså 3 hål i väggen. Skulle vilja ha trådlös...
Svar
12
· Visningar
1 155
Senast: Sony
·
IT & mobiler Nån som är haj på Excel och samtidigt har lite koll på stamforskning på hästar? Dvs e, u, ee, eu osv... Jag håller på och forskar på...
Svar
4
· Visningar
1 031
Senast: MissFideli
·
S
IT & mobiler hur får jag indrag vid styckeindelning när jag skrivit en text i word?
Svar
1
· Visningar
2 746
Senast: Siritax
·
B
IT & mobiler Om jag vill lägga in mina bilder som länkar i inlägg... Hur fasen gör jag då... Lyckades nån gång men då blev de som besökte länken...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: Ragatan
·
G
IT & mobiler Filmade en snutt med digitalkameran. Skulle bifoga den i ett mail, men den är ca. 1 MB för stor. Kan man krympa den i ett program eller...
Svar
4
· Visningar
675
Senast: Gefjun
·
H
IT & mobiler Jag blev så nöjd sist ni snälla människor gjorde om några av mina bilder, så om någon har lust att leka och göra om dessa bilder skulle...
Svar
5
· Visningar
820
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler hur ändrar man profilen i firefox? hittar de fan ingenstans och har fått en annan profil nu. saknar min profil med mina inställningar...
Svar
5
· Visningar
950
Senast: YlvaG
·
IT & mobiler Har nu köpt en router och ska koppla ihop så jag kan använda internet på båda datorerna men det vill sig inte. Gammdatorn fungerar...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 901
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler någon som kan klippa ut en bild åt mig i paint shop, så att bakgrunden kommer bort och bara det viktiga kommer med?
Svar
1
· Visningar
742
Senast: loveponies
·
G
IT & mobiler Har hittat en trevlig bärbar dator på en auktionssajt. Denna är då importerad från annat land (tror USA el Italien). Kan det bli...
Svar
5
· Visningar
702
Senast: Gefjun
·
C
IT & mobiler Har några skivor här hemma med låtar jag skulle vilja konvertera till mp3 så jag kan ha dem i min mp3-spelare... är det någon här på...
Svar
10
· Visningar
994
Senast: Olius
·
E
IT & mobiler Hej! Jag behöver hjälp med att luska ut vad som kan vara fel med min dator - och vad jag kan prova göra åt det. För några månader...
Svar
12
· Visningar
1 508
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Någon som vet hur lång tid det brukar ta innan de som låser upp telefoner (alltså inte operatören själv) brukar kunna låsa upp nya...
Svar
18
· Visningar
4 250
Senast: doleron
·
IT & mobiler Varför kan jag inte se rörliga bilder på Buke efter den förrförra ommöbleringen slutade:bow: :bump: :banana: att röra sig liksom alla...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: Ne0
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp