Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Bli inte klok på vad för gardiner jag kan/ska ha i vardagsrummet. Nu över julen är första gången på de 1,5 år vi bott här som det hängt...
Svar
17
· Visningar
3 421
Senast: Claudia2
·
Hemmet Vårt sovrumsgolv är ett parkettgolv. Tyvärr har gamla fuktskador gjort det väldans fult. Fuktskadorna är vidgjorda sedan tidigare så det...
Svar
14
· Visningar
1 981
Senast: Brandgul
·
Hemmet Jag (eller vi snarare) är på jakt efter en rolig taklampa till Isaks rum. Han är 10 månader nu. Så vad har era barn för lampor...
Svar
4
· Visningar
1 002
Senast: NeverEver
·
Hemmet Hur har ni löst det? Vi måste ha något bättre än vi har nu, allt i en enda hög på hatthyllan:crazy:
2
Svar
27
· Visningar
11 087
Senast: taccotad
·
Hemmet Är det någon här som har erfarenhet av värmeväxlare i avloppsledningarna i ett vanligt enfamiljshus? Kan ni berätta lite om vad det...
Svar
6
· Visningar
2 613
Senast: majola
·
Hemmet Ett lite tips som är jättemysigt! Om inte alla redan har så :D Ni som har badrum med bara dusch, när ni har främmande, ställ en liten...
Svar
2
· Visningar
942
Senast: mirrorgirl
·
Hemmet Håller på att måla vårt mat-möblemang. Använder mig av vit lack-färg, vattenbaserad, halvblank. Problemet är att jag tycker att ytan är...
Svar
8
· Visningar
1 395
Senast: Armani__
·
Hemmet Vart finner man fina knoppar till skåpluckor och byrålådor? Indiska har jag redan under bevakning, men finns det på fler ställen?
Svar
2
· Visningar
1 244
Senast: Houdinie
·
S
Hemmet Vi bor i en 40-talslägenhet och man kan väl säga att det som de tidigare ägarna gjort inte är det proffsigaste! Nu håller vi på att...
Svar
18
· Visningar
8 117
Senast: Skumbananen
·
Hemmet Nu är jag och maken i stort sett klara med budgetrenoveringen av vårt kök. Ja, "budget" och "budget" - det blir ju rätt dyrt ändå, men...
Svar
14
· Visningar
6 081
Senast: tinissen
·
L
Hemmet Jag behöver ett enkelt tips på hur man kan få bort tjära från tyger.. Till exempel om en tjärburk har läckt ut lite i bilen, och nu...
Svar
4
· Visningar
1 555
Senast: tinissen
·
Hemmet Ok, jag erkänner: Jag har INTE gjort rent diskmaskinen (mer än rensat filtret) och nu rinner inte vattnet ut som det ska. Vad ska...
Svar
8
· Visningar
14 058
Senast: tinissen
·
Hemmet Om ni fick inreda ett badrum på ca 20 kvadrat. Hur skulle ni göra då. jag har ett badrum i nya huset som ska inredas. Tänkte lägga...
Svar
14
· Visningar
1 234
Senast: cowgirl81
·
Hemmet Jag bor i en lägenhet och den senaste veckan har jag haft lite problem med golvbrunnen i min dusch. Det är helt enkelt så att den torkar...
Svar
4
· Visningar
13 468
Senast: aiquen
·
Hemmet Det här med möbler... är ganska dyrt, har jag insett. Hur gör ni? Vad behöver man? Vilka ska man prioritera? Vad kan man köpa...
Svar
16
· Visningar
1 567
Senast: Skumbananen
·
Hemmet Vad brukar "normal" inomhustemperatur ligga på? Finns det några normer? Hur varmt eller kallt har ni i era hus och lägenheter...
2
Svar
32
· Visningar
15 098
Hemmet Jag har äntligen lyckats få upp min gardinstång i köket sedan målarna var här och målade om. Jag hängde upp gardiner jag köpt nyligen...
Svar
10
· Visningar
2 093
Senast: Nemo
·
Hemmet Jag håller på att bli vansinnig på vårt "jättefina" rosa kakel som vi har ovanför diskbänken. Vill ha bort det N.U! Men vi har rätt...
Svar
17
· Visningar
7 476
Senast: Brandgul
·
Hemmet Jag måste köpa en ny spis... Blir tokig på den gamla skitiga, långsamma ugn jag har.:mad: Vad ska man tänka på? Varmluft? Stor ugn...
Svar
9
· Visningar
1 237
Senast: Snuffsan
·
Hemmet Köpte en billig mätare på "gubbdagis" som visar sig funka sådär. Den ska egentligen visa luftfuktigheten utomhus såg jag när jag kom...
Svar
15
· Visningar
19 238
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp