Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vi måste byta strömbrytarna i lägenheten när vi har målat klart och gärna eluttagen också eftersom det nog inte finns 2 likadana i hela...
Svar
5
· Visningar
1 002
Senast: vippan
·
Hemmet någon som har satt upp såna hemma? jag funderar på att piffa upp hemma i mitt studentrum och eftersom man kan ta bort dessa så verkar...
2
Svar
21
· Visningar
5 279
Senast: MikaTela
·
Hemmet Jag och pojkvännen/blivande sambon var och tittade på lägenhet idag. Den var kanonfin, en öppen, fräsch trea (hyresrätt). Båda är helt...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: susekl
·
Hemmet Har fått hem en massa nya saker till mitt vardagsrum. :bump: Nu ska bara tre stycken tavlor upp ovanför tv:n (har iofs hängt där hela...
2
Svar
20
· Visningar
3 537
Senast: lady_vip
·
Hemmet Jag ska göra om ett sovrum har jag tänkt, och lägga nytt golv. Idag är det plastmatta som ska bort bort bort. Enkelt billigt klick-golv...
Svar
10
· Visningar
14 414
Senast: Clintan
·
Hemmet Bor i en stor etta på 45 kvadrat med sovalkov. Mellan hallen och sovalkoven har jag garderober och detta gör att jag har ju en vägg i...
Svar
13
· Visningar
1 422
Senast: Winni
·
Hemmet Behöver all hjälp jag kan få:D Vi måste göra om badrummet i vår nya lägenhet i år, helst i sommar, pga mögelskador. Vissa delar...
Svar
16
· Visningar
26 078
Senast: EmelieR
·
Hemmet Har en undran; hur mycket får man göra om i sin lägenhet? Får man tapetsera om lägenheten, måla om de äckligt blekgula plankorna i...
Svar
18
· Visningar
1 924
Senast: Mia_R
·
Hemmet Eftersom min kära sambo är segare än segast så har jag tänkt att ta tag i detta själv, nämligen att borra i några betongväggar så vi kan...
2
Svar
20
· Visningar
17 620
Hemmet Vi ska flytta vårat kök till en annan del av huset och nu funderar jag på vad det kan kosta att ta hit hantverkare som drar ny kabel för...
Svar
2
· Visningar
5 260
Senast: Qodrofenia
·
Hemmet Hej! Efter jag sett att många här på Hem & Hobby har mkt bra smak på inredning så tänkte jag passa på att rådfråga er ;) Det är...
Svar
11
· Visningar
1 951
Senast: Draumsyn
·
Hemmet ... ställ in den i badrummet! :idea: Hur mycket förvaring som helst: Svårt att få med hela badrummet i ett kort: En...
2
Svar
29
· Visningar
3 380
Senast: vego96
·
Hemmet Har ett stort fönster i vardagsrummet som jag inte vet vad jag ska göra med riktigt. Det ser väldigt naket ut. Hade "fylligare"...
2
Svar
26
· Visningar
8 514
Senast: MissFideli
·
Hemmet Vi skall ta över makens familjs sommarhus på Öland vilket vi gläder oss kolossalt mycket åt. Det är en fantastiskt trevligt hus med en...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 280
Hemmet Jag har ett par älskade chaps i läder där ena dragkedjan helt gett upp. Det är ett par chaps som jag gillar ganska väl och de har hängt...
Svar
7
· Visningar
1 439
Senast: åke
·
Hemmet Jag ska byta ut min gamla vita gardinstång som havererat men har inte bestämt mig för om jag ska ha en ny stång eller sätta dit vajer...
Svar
1
· Visningar
1 448
Senast: MissFideli
·
Hemmet Hade ni vågat tapetsera med dessa? Eller dessa?
2 3
Svar
42
· Visningar
18 578
Senast: satanic
·
Hemmet Jag håller på att fixa i ordning mitt hem, tyvärr saknas det kort då kameran har sagt hej då till ett liv med mig. Får se om jag kan...
Svar
1
· Visningar
908
Senast: Jenka
·
Hemmet Vi köpte ju vår lägenhet för några månader sen och fick tillträde andra januari. Vi insåg ganska snabbt att det var mycket mer som...
2
Svar
39
· Visningar
4 022
Senast: lady_vip
·
T
Hemmet Någon här som gett sig på att bygga ett eget hus? Alltså inte köpt ett nyckelfärdigt kataloghus utan kanske ritat själv med arkitekt...
Svar
11
· Visningar
1 901
Senast: AKB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Burkfisk
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp