Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag är på jakt efter ett vardagsrumsbord, med ungefärliga mått på 80*80. Gärna med förvaring under, någon här måste väl ha sett något...
Svar
1
· Visningar
1 056
Senast: Aliide
·
Hemmet Vi håller på att greja i huset inför bebisens ankomst och det finns ett gammalt skåp i trä som jag gärna vill ha i bebisens rum som...
Svar
3
· Visningar
8 833
Senast: domino
·
Hemmet Vi ska bygga om vårt badrum, som ligger i österläge med full morgonsol. Stort fönster mot ljuset alltså. Idag sitter det en gammal...
Svar
10
· Visningar
2 593
Senast: boccia
·
Hemmet Ja, sen den senaste stormen (ca 2 veckor) så får vi inte upp värmen i huset. :crazy: Under hela vintern så har vi haft väldigt bra...
2
Svar
32
· Visningar
4 129
Senast: Kratus
·
Hemmet Jag och sambon fick en riktigt bra idé! vi hade fått fem stycken hyllor från ikea som en granne inte skulle ha längre. Först var det...
Svar
8
· Visningar
1 415
Senast: Hazel
·
Hemmet Jag vill ha mörka golv, mörkbrunt eller något åt det hållet. Vi ska plocka bort linolium mattan som ligger över trägolvet. Har lyft i...
2
Svar
34
· Visningar
12 836
Hemmet jag titta lite på hus till salu mest på skoj och hitta något intressant I stället för en dörr hade de satt "gardiner" där, svårt att...
Svar
5
· Visningar
2 859
Senast: _vizzla_
·
L
Hemmet Jag sliter mitt hår, har idag börjat riva tapeter i köket. Trodde att det skulle vara en enkel match, då jag tidigare rivit...
2
Svar
24
· Visningar
21 128
Senast: Mitten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp