Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Z
IT & mobiler Hej jag försöker lägga in en länk till en användar bild/flash på min hemsida men när jag tar upp min sida i webben så ser det ut så...
Svar
1
· Visningar
1 336
Senast: spoff
·
H
IT & mobiler någon som vet ifall det inte längra går att länka bilder från den telia adressen man får på com hem abonemang på någon annan sida? Har...
Svar
1
· Visningar
1 317
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Finns det något sätt att hindra Windows Media Player att hämta information om skivor. Det står att programmet hämtar information, om man...
Svar
4
· Visningar
1 292
Senast: Venus
·
IT & mobiler Jag kör nimo och en XVID-codec men flera filmer är så där härligt gröna... Nån som har nåt tips? /C som vill se How to Lose A Guy in...
Svar
1
· Visningar
1 577
Senast: Venus
·
Z
IT & mobiler Måste man ha ett speciellt program för att ladda upp en sparad fil från nätet till min hemsida? Har bara sett såna som kostar... :(
Svar
2
· Visningar
1 198
Senast: Zippa
·
H
IT & mobiler någon som vet ifall det finns någon felsökare för hemsidor på nätet? :confused: antingen som program eller på någon sida. jag vet att...
Svar
3
· Visningar
1 432
Senast: hoshikuma
·
IT & mobiler En tråd om att ladda ned spel låstes efter två inlägg. Varför utgå från att det skulle handla om något otillåtet? Det enda spel som...
Svar
7
· Visningar
1 888
IT & mobiler byta\"efternamn\" på bild jag har en bild jag skapat i PhotoPlus 6.. jag vill spara den på mitt galleri på helgon, problemet är att...
Svar
2
· Visningar
1 466
Senast: Magdalena
·
IT & mobiler Vart kan man lägga ut en sida som är en företagssida? Hade ju tänkt göra en sida och lägga på telia där jag ju har plats till det men så...
Svar
2
· Visningar
1 221
Senast: gadriel
·
I
IT & mobiler Hur gör man, då man ska spara bilder man har på datorn, på cd eller diskett ? Om någon kan förklara en liten början iallafall, för mej...
Svar
6
· Visningar
2 486
Senast: irrelevante
·
F
IT & mobiler Nedanstående felmeddelande får jag flera gånger om varje dag. När jag försöker skriva i en adresss eller skriva något på en sökmotor så...
Svar
2
· Visningar
1 416
Senast: Formosus
·
IT & mobiler Vart kan man göra det? Jag försökte lägga den på min egen hemsida, men kunde inte få det att fungera. Jag misstänker att den kanske var...
Svar
8
· Visningar
1 904
IT & mobiler Finns det nån rengöringsdiskett som man kan putta in i stationen, eller så? Ni vet, såna som man har till bl.a. kassettbands- och...
Svar
4
· Visningar
2 237
Senast: sussisus
·
M
IT & mobiler Vad behöver jag för program för att kunna se/spara film från en digitalvideokamera?
Svar
2
· Visningar
1 283
Senast: Magdalena
·
A
IT & mobiler Min abonemang har gått ut och ja, jag ska fixa nytt, men det blir liksom inte av. Finns det något man kan ladda ner som är hyfsat bra...
Svar
7
· Visningar
4 617
Senast: Aip
·
IT & mobiler Jag funderar på att göra en stamtavlesida med databas. Någon som har ett förslag på hur man lär sig göra databaser på ett enkelt sätt...
Svar
6
· Visningar
1 535
Senast: moiran
·
C
IT & mobiler Varför hoppar den till \"Search the web\"? Varför går min dator automatiskt till "Search the web" när man tex ska gå till något som man...
Svar
2
· Visningar
1 543
Senast: **BORTTAGEN**
·
D
  • Låst
IT & mobiler Har ni några tips på bra ställen som man kan ladda ner saker ifrån, ex. spel och musik (Förutom Kazaa och Direct connect)?
Svar
2
· Visningar
2 931
Senast: moiran
·
IT & mobiler Helt plötsligt när jag satt och surfade nu så ändrades verktygsfälten! Istället för att som vanligt ha "Arkiv, Redigera, Visa" osv...
Svar
10
· Visningar
1 565
Senast: sweep
·
M
IT & mobiler Gröna \"Svar till:-rutor\" - Hur infogar man dessa? Jag har sett "Svar till:-rutor" infogade i trådar där man svarar på flera trådar...
Svar
6
· Visningar
1 413
Senast: Margaux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp