Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
IT & mobiler Min abonemang har gått ut och ja, jag ska fixa nytt, men det blir liksom inte av. Finns det något man kan ladda ner som är hyfsat bra...
Svar
7
· Visningar
4 617
Senast: Aip
·
IT & mobiler Jag funderar på att göra en stamtavlesida med databas. Någon som har ett förslag på hur man lär sig göra databaser på ett enkelt sätt...
Svar
6
· Visningar
1 536
Senast: moiran
·
C
IT & mobiler Varför hoppar den till \"Search the web\"? Varför går min dator automatiskt till "Search the web" när man tex ska gå till något som man...
Svar
2
· Visningar
1 543
Senast: **BORTTAGEN**
·
D
  • Låst
IT & mobiler Har ni några tips på bra ställen som man kan ladda ner saker ifrån, ex. spel och musik (Förutom Kazaa och Direct connect)?
Svar
2
· Visningar
2 931
Senast: moiran
·
IT & mobiler Helt plötsligt när jag satt och surfade nu så ändrades verktygsfälten! Istället för att som vanligt ha "Arkiv, Redigera, Visa" osv...
Svar
10
· Visningar
1 565
Senast: sweep
·
M
IT & mobiler Gröna \"Svar till:-rutor\" - Hur infogar man dessa? Jag har sett "Svar till:-rutor" infogade i trådar där man svarar på flera trådar...
Svar
6
· Visningar
1 413
Senast: Margaux
·
S
IT & mobiler Jag skulle vilja leta efter gamla klänningar (t.ex. 1700-tals klänningar) och även efter "outfits" som man har när man rider damsadel...
Svar
8
· Visningar
1 724
Senast: Millz
·
S
IT & mobiler Jag får ett problem när jag ska göra en återinstallation i datan. Allt fungerar ända tills jag valt installera och allt ska börja. Då...
Svar
2
· Visningar
1 366
Senast: scotty
·
IT & mobiler Och nu vill jag ha klara besked ;) 1. Jag knäpper kort/filmar en person på en offentlig plats. Personen syns väl, får jag lägga upp...
Svar
14
· Visningar
1 986
Senast: moiran
·
S
IT & mobiler Vilka böcker ska jag leta efter för att lära mig mer om att göra hemsidor. Jag har ju lyckats göra en hemsida som väl blev hyffsad för...
Svar
6
· Visningar
2 374
Senast: spoff
·
T
IT & mobiler Jag har nu tröttnad på alla gratis webhotell som lägger ned varannan vecka och funderar på att skaffa mig ett som kanske kostar en liten...
2
Svar
22
· Visningar
3 122
Senast: Betsy
·
O
IT & mobiler Jag håller nu på lära mig våran nya scanner, och jag har lyckats scanna in ett foto, men det blir inte som jag vill ha det, jag vill ju...
Svar
13
· Visningar
1 887
Senast: Tippan
·
IT & mobiler Finns det något program för att spara radioprogram som man lyssnar på via webbradio? (Jag lyssnar på SR med hjälp av RealPlayer.)
Svar
6
· Visningar
2 098
Senast: Butros
·
M
IT & mobiler Att installera ett \'begagnat\' XP Jag har hört illasinnade rykten att ett XP-OS endast kan installeras en gång från originalskivan...
2
Svar
29
· Visningar
4 108
Senast: moiran
·
S
IT & mobiler Jag bor just nu hos en kompis och på sin dator har hon ingen utforskare. Jag visste inte ens att det gick att vara utan det. I vilket...
Svar
10
· Visningar
1 751
Senast: moiran
·
IT & mobiler kl. 22:00-24:00 är mitt internet helt dött, nån som har nån aning om hur man gör så att det fungerar? det fungerar sedan i en timme och...
Svar
2
· Visningar
1 365
Senast: Formosus
·
IT & mobiler \"menyraden\" längst ner den vägrar att visa ens "start"-knappen, om man tar dit pekaren så visas ett jag-jobbar-för-fullt-timglas inte...
Svar
5
· Visningar
1 960
Senast: Bedeviler
·
C
IT & mobiler Min dator gör mej tokig snart! Den blir alltid slö alternativt helt död... vid samma tidpunker på dygnet när man är på nätet trots...
Svar
9
· Visningar
1 738
Senast: Elftor
·
K
IT & mobiler ...är det att nästintill stortjuta av frustration för att det j*vla bredbandet inte fungerar som det ska? Lång, lång historia... Vi...
Svar
6
· Visningar
1 628
Senast: Bedeviler
·
IT & mobiler :mad: :mad: Aningens irriterande, min kära outlook har bestämt sig för att inte kunna skicka eller svara på NÅGRA mail från/till hotmail...
Svar
15
· Visningar
1 859
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp