Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag har en köksvägg, runt spisen som består av papperstapet som delvis är målad med klarlack. Jag har nu tappat tålamodet helt och...
Svar
1
· Visningar
969
Senast: wtf
·
Hemmet Såg en tapet på ett inredningsprogram i förrgår. Den var vit botten med en massa ansiktscirklar på. Är det någon som känner till vem...
Svar
2
· Visningar
3 255
Senast: tinna
·
Hemmet Hittade en lite udda smyckeshängare idag :D frän va? :p sen undrar jag om nån har nån erfarenhet av såna här coverup tapeter...
Svar
5
· Visningar
3 702
Senast: wtf
·
Hemmet ohh fick nya bilder av min morbror o hans fru som kommit hem fårn Jamaica nu. Vårt hus är typ klart. Superfint! Jag längtar till höst då...
2
Svar
25
· Visningar
2 392
Senast: suisyola
·
Hemmet Alltså det här med radon... Vågar man bo i hus med radon? Jag och sambon är intresserade av ett hus som är till salu, men det...
Svar
6
· Visningar
2 533
Senast: malumbub
·
Hemmet Min far och mot skiljde sig för dryga året sedan och det stora sovrummet har inte blivit använt sedan dess. I påsk så ska jag vakta...
Svar
9
· Visningar
3 930
Senast: Crianza
·
O
Hemmet Nu är det dags för mig att inreda min lägenhet från noll. Den 1 april flyttar jag in :) och jag skulle så gärna vilja ha lite...
Svar
12
· Visningar
3 722
Senast: Agapi
·
Hemmet ..Men jag behöver lite tips :D Jag hade tänkt lägga trätrall som golv istället för den kalla betongen, men problemet är att i somras...
Svar
1
· Visningar
1 070
Senast: _Sascha_
·
S
Hemmet I vår lägenhet är det sån taggig vägg som är vitmålad i vardagsrummet. På den högst upp, sitter en bord, ca 1,5 dm bred. Hur får jag...
Svar
11
· Visningar
5 490
Senast: Skumbananen
·
  • Låst
Hemmet Jag ska göra om rummet och letar i första hand tapeter. Om jag inte hittar några, kan jag då måla på befintliga tapeter? De är första...
Svar
6
· Visningar
2 242
Senast: Snurrfian
·
N
Hemmet Har just rensat ut ett rum i min lägenhet. Det har stått skrot där i minst 50 år.. väggar och tak är enormt skitiga. Fodren kring...
2
Svar
36
· Visningar
6 077
Senast: wtf
·
Hemmet igår fick jag hem min nya jättefina och dyra garderob =) glad i hågen började vi att skruva ihop den, med mycket tankeverksamhet och...
Svar
6
· Visningar
1 178
Senast: Eve
·
S
Hemmet Vi har äntligen fått en lägenhet! En jättegullig 48 kvm. ÅH så kul!!! Dessutom bra mycket billigare än vi hade tänkt oss!:banana...
2
Svar
23
· Visningar
2 266
Senast: GotAsecret
·
Hemmet Hur blir jag av med det???? Har kakel o klinkers i badrummet och lagt på en "tjusig" (=vanlig) badrumsmatta med gummiklädd botten. Och...
Svar
3
· Visningar
1 965
Senast: Yrrol69
·
Hemmet Finns det några flashiga vinställ som man kan sätta upp så att man har vinet på väggen? Helst stående, så de inte sticker ut så mycket...
Svar
6
· Visningar
1 489
Senast: Farao
·
Hemmet Ja nu när sommaren börjar närma sig och vi numera bor i ett radhus och således har en alldeles egen uteplats (jag hade lätt vunnit en...
Svar
7
· Visningar
4 116
Senast: HannaZ
·
Hemmet Så här bor jag!:bump: I ett underbart vackert gammalt trähus. Lägenhet visserligen, men med trädgård och altan på baksidan. Även en...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 145
Senast: Andorra
·
S
Hemmet I en liten lägenhet, kan man då ha en stor soffa? Eller ser det helt galet ut? Är det någon som har det och har kort?
Svar
17
· Visningar
2 413
Senast: Skumbananen
·
Hemmet Nu vill jag se bilder på era fåtöljer o inspireras! Letar en modell till "läshörnan" men inte riktigt bestämt mig för hur den ska se...
Svar
6
· Visningar
1 152
Senast: Skumbananen
·
S
Hemmet Vi får omtapetserat denna veckan i hall och vardagsrum (ja gratis är det ju inte förstås men vi slipper ju själva:D). Så nu ska...
Svar
10
· Visningar
8 069
Senast: susekl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp