Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kollegan slet av hälsenan för 1.5 år sedan. Nu har hon känningar i den men kommer inte iväg till doktorn. Och hon är dörädd att få ett...
Svar
7
· Visningar
893
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Kortfattat för att ni ska få en översikt... För drygt 6 år sen var jag med om en olycka där jag råkade på en hästhov i ansiktet...
Svar
9
· Visningar
6 344
Kropp & Själ Såg nyhetsmorgon tv4 i söndags. Där var då en människa vid namn Karin Björkegren/ Jones med och berättade om oljor till hela kroppen...
2
Svar
24
· Visningar
4 646
Senast: steril
·
Kropp & Själ Ni som anlitat personlig tränare, vad har ni haft för upplägg? Tycker ni det har varit bra/dåligt med att ha en personlig tränare? Hur...
Svar
1
· Visningar
475
Senast: Caramba
·
Kropp & Själ Jag måste ge mig på att raka med rakhyvel där nere, har inte gjort det på herrans massa år! Jag är inte vig nog att slå knut på mig...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 854
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Vill ha torra armhålor ikväll eftersom jag ska ha en tight ljusgrå tröja. Jag hade tänkt köpa absolut torr och ha på efter duschen men...
Svar
5
· Visningar
1 053
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har ingen egen erfarenhet av psykiatrisk vård för egen del. Dock har jag både närmare och mer avlägsna vänner som haft behovet + att...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 531
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag tänkte använda friskvårdskupongerna jag fått från jobbet till att gå på massage. Finns det certifiering eller liknande eller har ni...
Svar
0
· Visningar
448
Senast: Cinzia
·
Kropp & Själ Problemet gäller inte mig, utan min mamma. Hon upplever att hjärtat inte slår som det ska. Hjärtklappning har hon haft, men största...
Svar
12
· Visningar
2 998
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Jag håller på och stressar upp mig själv hela tiden. Jag har till och från under lång tid stressat över att man inte hinner med...
Svar
6
· Visningar
844
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Pappa är sjuk, svårt sjuk. Han har haft cancer så länge jag n minnas. Hudcancer som spridit sig, är opererad och strålad. För några...
2
Svar
26
· Visningar
3 499
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Kropp & Själ Ni som är vana vid denna medicin, har ni upplevt hallucinationer? Hur har dessa hallucinationer varit? Starka? Har ni förstått att det...
Svar
16
· Visningar
3 436
Senast: kompis87
·
Kropp & Själ Mina gamla är slitna och har på senaste tiden mest fått fungera för hemmaträning. Nu är planen att träna på gym också och då vill jag...
Svar
12
· Visningar
1 595
Senast: hvala
·
Kropp & Själ Okej, nu behöver jag er hjälp innan jag placerar en bomb på vårdcentralen ( ;) Jag har haft, vad jag hoppas, otur med läkare. Den...
2
Svar
24
· Visningar
3 908
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Har varit väldigt effektiv i två dagar. Städat, tvättat, handlat, burit boxväggar till nya stallet, mockat, mm....... Idag till...
Svar
12
· Visningar
15 573
Senast: Tingeling
·
Kropp & Själ Jag har tränat (mer eller mindre) regelbundet sedan årsskiftet - och det händer INGENTING! Vad gör jag för fel? Tränar ca 3 ggr/v och...
10 11 12
Svar
236
· Visningar
21 757
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Vaknar man innan man öppnar ögonen? Vaknar man i samma stund man öppnar ögonen? Vaknar man pga att man öppnar ögonen? Vaknar man efter...
2
Svar
27
· Visningar
2 616
Senast: Artline
·
  • Låst
Kropp & Själ Om man fryser, blir man då mer kissnödig? Varför blir man akut kissnödig när man står vid ytterdörren och fumlar med nycklarna? Jag...
Svar
4
· Visningar
5 882
Senast: tifo
·
Kropp & Själ Hur skulle jag kunna ändra mitt liv för att bli starkare, snyggare och hälsosammare synbart på sex veckor? Jag skulle definitivt...
2
Svar
31
· Visningar
3 733
Senast: Dani
·
Kropp & Själ har bestämt mig för att ta upp aikido träningen igen efter år av slöande (tränade i 5 år men slutade pga tidsbrist under gymnasiet och...
Svar
3
· Visningar
640
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp