Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Finns det några buke-veganer där ute? Vad äter du? Hur ser en vanlig mat-dag ut? Hur länge har du varit det? Märktes det någon skillnad...
Svar
15
· Visningar
1 210
Senast: Dalakhay
·
Kropp & Själ Nu med kylan har jag fått jättetorra läppar och dom bara flagnar och ser skrynkliga och torra ut.. Dom spricker och det gör ONT! Jag...
2
Svar
21
· Visningar
9 534
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag är ganska feg när det kommer till att smaka nya saker men igår var jag lite modig! Jag älskar ost och köpte en jag aldrig smakat...
Svar
6
· Visningar
715
Senast: Passion
·
Kropp & Själ Som rubriken lyder, vad hittar ni på när ni är lediga från jobb eller skola?
2 3
Svar
50
· Visningar
4 324
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Hamnade i en liten diskussion med pappa. Han har fått lära sig att man ska inte 'bekräfta' någon med att säga att personen skär sig utan...
Svar
13
· Visningar
3 867
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Jag får rätt ofta höra att eftersom vi har badkar så är vi inte miljövänliga. Men det måste väl ändå bero på HUR man använder sin...
2
Svar
24
· Visningar
7 850
Senast: smedsussie
·
Kropp & Själ Har en autoimmun sjukdom och ska nu börja med cellgifter om en vecka för att få till lite läkning.. Men bara att tänka på det i sig är...
Svar
14
· Visningar
11 760
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Jag har bestämt mig för att numera ska det bli fotriktiga skor vid längre promenader osv. Mina joggingskor fick tummen upp av...
Svar
12
· Visningar
2 448
Senast: KungTulle
·
Kropp & Själ Jag vet att jag inte är den enda här inne som äter kosttillskott för att må bättre. Efter att jag lagt om kosten rejält och äter "ren"...
Svar
3
· Visningar
1 034
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ När man blir mobbad som vuxen känns det inte ett dugg bättre än när jag var barn. Jag trodde det skulle vara lättare att hantera. Jag är...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 535
Senast: Is
·
Kropp & Själ Jag sitter i bilen och var tvungen att stanna pga risk att kräkas eller svimma av mensvärksillamående :crazy: Jag har värmen i sätet på...
Svar
18
· Visningar
2 062
Senast: ponilover
·
Kropp & Själ Jag kolliderade med en flygande grimma igår, fick den i tinningen på vänster sida. Idag är det inte blått, lite svullet, väldigt ömt och...
Svar
4
· Visningar
864
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hittade ett recept på en lamm-gryta, som jag skulle vilja översätta till vegetariskt, men jag har verkligen ingen aning om vad lamm...
Svar
4
· Visningar
936
Kropp & Själ Jag har efter en mycket dramatisk händelse i mitt liv otroligt svårt att somna. Jag vrider, vänder och tänker fram tills dess att...
2 3
Svar
45
· Visningar
24 202
Senast: skuggan_
·
Kropp & Själ Vet någon om man "kan" vara utbränd som 16åring? Och ni som varit det, kan ni berätta lite om t.ex symptomer och sådant?
Svar
6
· Visningar
1 127
Kropp & Själ Nu behöver jag också hjälp med frisyrtips. Har bokat tid till på tisdag, så jag har några dagar på mig att bestämma. Det enda jag är...
Svar
9
· Visningar
3 883
Senast: lisa412
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
27 805
Senast: lewellyn
·
Kropp & Själ Kanske borde lagt detta i beach-tråden, men det känns som jag kommer få mer svar på en egen tråd. :D Jag och sambon försöker oss på ett...
2
Svar
25
· Visningar
7 394
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Från och med idag ska jag ta tag i mitt liv och börja röra på mig för att må bättre. Jag tänkte träna hemma, alltså jag har inte som mål...
Svar
13
· Visningar
1 255
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Nu behöver jag mathjälp igen ;) Jag behöver tips på frukost som går att äta i bilen (eller bussen eller valfritt annat färdmedel för den...
2
Svar
26
· Visningar
2 293

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp