Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Min sambo ska få insulinpump i veckan. På kallelsen står det att han ska vara på sjukhuset klockan 8 och att han ska vara fastande. Det...
Svar
9
· Visningar
1 324
Senast: Korven
·
Kropp & Själ alltså Pustulosis Palmoplantaris... För visst har vi några PPP-are här, vill jag bestämt minnas? Jag har ju en tämligen snäll...
2
Svar
26
· Visningar
22 236
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Har en bekant som prompt ska jobba nu när hon är sjuk, feber och förkyld. Jag kan förstå att man kanske går och jobbar om man inte...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: Zeli
·
Kropp & Själ Min mamma har artros i många leder, händer, knän, höfter. Jag inser att jag ligger illa till för att också drabbas nu när jag passerat...
2
Svar
39
· Visningar
5 431
Senast: Wembley
·
Kropp & Själ De som minns mig från förr tror nog att mitt liv alltid är så här miserabelt, men jag har allra mest tid att hänga här när jag är...
2
Svar
24
· Visningar
2 904
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ I en diskution med en kollega tvistade vi om ifall man är sjuk när man är förkyld. Jag anser inte det och jobbar som vanligt, om än inte...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
22 915
Senast: Björk
·
Kropp & Själ Tänkte att vi skulle prata piercingar här. Lägga ut bilder på våra och ha allmäna diskussioner om ämnet. (: Så, vad har du/vill du ha...
78 79 80
Svar
1 598
· Visningar
248 277
Senast: WS6
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag sett förut att det fanns program där man registrerade det man tänkt planera i måltiden och programmet räknade ut...
Svar
0
· Visningar
605
Senast: Caramba
·
Kropp & Själ Jag har ett jobb som i teorin innebär att jag ska jobba 8 h/dag med konstant tangentbordstryckande med avbrott för tankemässig...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 003
Senast: moiran
·
Kropp & Själ Är det någon som vad kan det bero på? Jag vet att man ska tappa 100 hårstrån om dagen men om jag drar med handen genom håret följer det...
Svar
15
· Visningar
13 258
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Jag ska till min neurolog i februari och ska då be om hjälp med annan medicin eller ett tillägg av annan medicin. Jag har ganska mycket...
Svar
0
· Visningar
546
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Hjälp! Tagit dem en gång tidigare och slutade då pga biverkningar, fick så mycket finnar. Tänkte ge det ett nytt försök så här några år...
2
Svar
26
· Visningar
18 267
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Ponera att ni aldrig under er uppväxt sett någon kyssa någon och aldrig hört talas om att man kan göra det. Hade ni då kommit på...
2
Svar
21
· Visningar
3 042
Senast: Borttaget konto
·
Kropp & Själ Jag har extremt svårt att slå ifrån mig saker, jag kan se en sak typ här på buke och fundera över det i flera dagar(och då även bli...
Svar
15
· Visningar
1 522
Senast: _Maria_
·
Kropp & Själ Min sambo har förändrats. Han är 29 år gammal och jobbar skift. Han trivs absolut inte på jobbet och han klarar definitivt inte av...
2
Svar
36
· Visningar
5 114
Senast: et_flickan
·
Kropp & Själ Jag ska på en tillställning nästa vecka och skulle tycka att det vore trevligare att se lätt solkysst ut än blekt vinterrödblommig...
2
Svar
23
· Visningar
2 654
Senast: nanni
·
Kropp & Själ Läste i aftonblaskan http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18214649.ab att försvararen till killen som tros ha mördat och styckat...
2
Svar
29
· Visningar
3 167
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Hej allihopa! Jag orkar inte dra hela bakgrundshistorien till varför jag funderar på det här men det handlar i alla fall om jag att...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
13 757
Senast: Miiikaela_
·
Kropp & Själ Hej! Jag har och har haft väldigt länge, problem med acne. Det hela har nu gått från att vara vanlig tonårsacne till riktiga...
Svar
8
· Visningar
4 268
Senast: G-uldlock
·
Kropp & Själ Ska dra ut en tand på onsdag :crazy: :yuck: och funderar på vad jag ska äta efteråt. Förra gången åt jag vanlig mat men det var lite...
Svar
17
· Visningar
50 121
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp