Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Nybörjare som man är när det gäller Ebay så jag tyvärr gjort ett misstag, har med största sannorlikhet beställt en falsk sminkpalett...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: Presto
·
Kropp & Själ Har en längre tid varit förkyld och haft problem med bihålorna och öronen. Var till läkare i torsdags som konstaterade att det inte var...
Svar
19
· Visningar
11 653
Senast: Libra
·
Kropp & Själ Träffade en kille igår som jag hängde mycket med för ett par år sen. Av olika anledningar hände inget då, mest på grund av att jag är så...
Svar
16
· Visningar
2 135
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Tänkte starta en tråd för alla som älskar och stretcha, och/eller vill bli vigare, och som vill dela med sig av sina stretchpass och bra...
Svar
11
· Visningar
1 764
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag kan räkna till 6-7st blåsor i munnen nu, och dom är av alla dess storlekar. Dom flesta är rätt små, men det finns någon som är...
Svar
16
· Visningar
3 136
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ Har varit en Lanzalover under en lång tid men ska nu byta ut mina hårprodukter :) Mitt hår är väldigt skört och skadat så jag söker...
2
Svar
39
· Visningar
5 341
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Har problem med värk och neuropatisk smärta och har domningar i armarna som blivit värre på sistonde. Jag känner kyla som smärta men...
Svar
9
· Visningar
7 455
Senast: TBT
·
Kropp & Själ Sitter på en båt. Skall från vasa till Umeå. Har inte åkt båt sedan 2000 och detta är första gången jag gör det själv. Är tvungen att...
Svar
5
· Visningar
774
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Vad lyssnar ni på när ni är ute och springer eller tränar hemma? Gärna som finns på spotify :)
Svar
11
· Visningar
1 049
Kropp & Själ Jag är ju arbetslös sen jag flyttade hit till Rättvik.Har sökt ALLT,och för några dagar sen fick jag ett litet napp som personlig...
Svar
4
· Visningar
1 265
Senast: dpmatte
·
Kropp & Själ För snart fyra veckor sedan genomgick jag en dubbel käkoperation. Flyttade alltså både över- och underkäken. Efter detta har jag...
Svar
16
· Visningar
3 261
Kropp & Själ Är ganska förvirrad just nu, men eftersom Buke vet i princip allt så kommer säkert allt att lösa sig. Bakgrund: Är nu gravid i v...
Svar
12
· Visningar
3 547
Senast: LillaMusse
·
Kropp & Själ Jag kan inte riktigt beskriva det här, ni måste titta själva! http://www.wimp.com/reactionmusic/
Svar
2
· Visningar
663
Senast: hier
·
Kropp & Själ Någon som vet vad dom har att erbjuda? Vad kan man få för hjälp? Det gäller rehabilitering så man kan ta sig ut i arbetslivet igen...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: Killaloe
·
Kropp & Själ Jag har använt Lee Startfoord heat något spray. Men funderar på om det finns bättre produkter för att skydda håret när man använder...
Svar
4
· Visningar
723
Senast: Fazeem
·
Kropp & Själ .. och kan vi ge oss på en liten analys om varför? Nu menar jag inte saker som kanske BÖR provocera, som rasism och andra...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
19 000
Senast: Tass
·
Kropp & Själ Om en person får ringorm, kan personen då få bara ett runt märke eller finns det alltid flera ringar?
Svar
11
· Visningar
6 725
Senast: Libra
·
Kropp & Själ Min "vuxna" dotter har alltid haft lite torr hud och eksem från och till. Den sista tiden har det dock blommat upp jättemycket och hon...
Svar
15
· Visningar
2 017
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Jag är rädd för bröstcancer! Såg en bild på hur vanliga deodoranter med aluminium i kan påverka uppkomsten av bröstcancer och bestämde...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 858
Senast: macan
·
Kropp & Själ Och det är inte bra för mig har jag kommit fram till, då börjar depressionen komma. Fick första diagnosticerade depressionen när sonen...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 326
Senast: AgentCarter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp