Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har gjort det man inte ska. Försökt gå från svarthårig till ljus, på en kväll. Har läst på ordentligt, och trodde att jag med hjälp av...
Svar
9
· Visningar
9 647
Senast: zalleg
·
Kropp & Själ Vad skall jag göra med min fot? 14 december blev jag lite arg och sparka foten i en solid 100 år gammal dörrkarm. Fick halta resten av...
Svar
8
· Visningar
999
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Vad är det som ger ert liv det lilla extra? En krydda i tillvaron om man säger så. Försöker finna mina meningar och tänkte ta er...
2
Svar
32
· Visningar
2 968
Senast: Heulwen
·
Kropp & Själ Törs man använda ett badrum (toalett och handfat) som någon med magsjuka/vinterkräksjuka använt? Jag använder givetvis en egen handduk...
2
Svar
27
· Visningar
11 900
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Ställde mig på vågen imorse och fick en chock... 90 jävla kg!!! Så mycket har jag aldrig vägt.. Har väll legat på runt 75.. har bara...
Svar
14
· Visningar
2 415
Senast: Svartfot
·
Kropp & Själ Jag skulle verkligen behöva bli av med min blodfobi. De terapier som jag provat har inte fungerat. KBT fungerade inte och hypnos...
2
Svar
20
· Visningar
2 315
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Ca en-två veckor innan förra mensen glömde jag ett p-piller och hade oskyddat sex nån dag efter. Pillret togs så fort jag kom på att det...
Svar
9
· Visningar
1 603
Senast: mafias
·
Kropp & Själ I en annan tråd skrev jag om min rädsla för att min pappa blivit demens. Det visade sig vare en hjärntumör och eftersom folk fortfarande...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
19 380
Senast: niardasp
·
Kropp & Själ Jag har fått en böld/knöl på ena bröstet. Av flera anledningar tror jag inte att det är cancer i alla fall. 1. Den kom väldigt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
19 635
Senast: skuggi
·
Kropp & Själ det är så att jag fryser heeeeeeeela tiden.. så pass att jag är knottrig på huden(eller hur du nu vill säga de). spelar ingen roll hur...
Svar
8
· Visningar
994
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Läkaren trodde att mina onda hälar beror på inflammation i nått senfäste under foten. Ordinerade att se på nätet efter stretchövningar...
Svar
14
· Visningar
6 042
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Det här med gynundersökningar och allt skrämmer mig verkligen :S jag har aldrig varit på någon undersökning/kontroll så jag är lite...
2
Svar
33
· Visningar
5 181
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Någon som har haft detta? Hur fick ni bort det? Tror jag fått en sådan bak vänster knä. Trots att jag inte verkar vara i den gruppen...
Svar
2
· Visningar
2 209
Senast: Ainon
·
Kropp & Själ Har tagit del av debatten ang skolavslutningar i kyrkor och då började jag fundera på om ateister firar jul? Jag har inte hittat någon i...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 510
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Någon som haft det? Hur gick det för er? Vilken grad hade ni? Jag har haft det väldigt jobbigt med andra sjukdomar och vet redan...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
24 689
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Vi har fått ett lammlår av sambons arbetsgivare i Norge. Det är röksmakande och kokt enligt förpackning, ligger i någon slags lag i...
Svar
13
· Visningar
2 839
Senast: vindvissla
·
Kropp & Själ Mitt ena knä småstrejkar ibland. I helgen var det värre än någonsin. jag stod stilla i kyla och däremellan gick jag i trappor. Det...
2
Svar
27
· Visningar
2 972
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har varit mer eller mindre förkyld i två månader nu. Började v. 43 och har gått upp och ner sen dess, vissa dagar har jag känt mig...
Svar
13
· Visningar
2 766
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har en knöl i ena armhålan som jag har kollat upp på VC. Enligt läkaren är det en infekterad svettkörtel (:yuck: äckligt, jag veeet...
Svar
5
· Visningar
4 377
Senast: pulkaskurk
·
Kropp & Själ Jag kan väl inte vara den enda på buke som ledsnat redan på julmaten? Vad äter ni på julafton?
2
Svar
39
· Visningar
3 312
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp