Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vet någon om man "kan" vara utbränd som 16åring? Och ni som varit det, kan ni berätta lite om t.ex symptomer och sådant?
Svar
6
· Visningar
1 129
Kropp & Själ Nu behöver jag också hjälp med frisyrtips. Har bokat tid till på tisdag, så jag har några dagar på mig att bestämma. Det enda jag är...
Svar
9
· Visningar
3 884
Senast: lisa412
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
27 915
Senast: lewellyn
·
Kropp & Själ Kanske borde lagt detta i beach-tråden, men det känns som jag kommer få mer svar på en egen tråd. :D Jag och sambon försöker oss på ett...
2
Svar
25
· Visningar
7 404
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Från och med idag ska jag ta tag i mitt liv och börja röra på mig för att må bättre. Jag tänkte träna hemma, alltså jag har inte som mål...
Svar
13
· Visningar
1 259
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Nu behöver jag mathjälp igen ;) Jag behöver tips på frukost som går att äta i bilen (eller bussen eller valfritt annat färdmedel för den...
2
Svar
26
· Visningar
2 299
Kropp & Själ Det är pissjobbigt, jag hostar, fryser, svettas, fryser igen, tempen i kroppen varierar mellan 36,5 och 40,5. Jag har gått och hackat...
Svar
6
· Visningar
1 027
Senast: nevin
·
Kropp & Själ Hur blir man bättre på att skita i andra? :o Jag är ganska duktig på att, inte lägga mig i, men störa mig på vissa saker. Facebook är...
Svar
19
· Visningar
1 599
Senast: terrific
·
Kropp & Själ Har någon av er erfarenhet av livscoacher? Har någon besökt en sådan? Fick ni hjälp? Med vad? Idag ska jag första gången träffa en...
Svar
6
· Visningar
628
Senast: tott
·
Kropp & Själ Hörde på radio i dag att det pratades om relationer och äktenskap. En person där sa att hon tyckte att folk ger upp för lätt, att de...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
7 068
Senast: Pepson2
·
Kropp & Själ Kan ni jobba när ni får migrän? Jag har jättesvårt att göra det och på mitt jobb verkar jag ensam om det.. Nu har jag turen att få det...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 548
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag har varit nedstämd och ledsen rätt länge nu, men är inte deprimerad. Åtminstone så uppfyller jag inte kriterierna. Jag fungerar på...
2
Svar
21
· Visningar
2 633
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Inget nyårslöfte men hälsan ska man väl vara mån om. Sitter och surfar runt och kollar på olika gym. Vad fick er att börja träna där...
2
Svar
23
· Visningar
3 042
Senast: Cinzia
·
Kropp & Själ Hej, Vill börja med att säga att jag vet att det finns folk som har det 1000 gånger värre, folk som inte har jobb, har allvarliga...
2
Svar
24
· Visningar
2 317
Kropp & Själ Satt på kurs i kväll och kände hur pulsen blev kraftig. När jag kände på halsen så upptäckte jag att det gick tre slag sen stannade av...
Svar
4
· Visningar
1 453
Senast: Neko
·
Kropp & Själ Bästa bukefalister. Kan ni ge mig några träningsråd? Jag har fått reda på att jag har fått artros i båda höftlederna. Har haft värk...
Svar
6
· Visningar
2 160
Senast: Scata
·
Kropp & Själ För en tid sedan fick jag klåda i hårbotten. Efter diverse shampoo byten testade jag parfymfritt- klådan försvann efter första tvätten...
Svar
7
· Visningar
2 357
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det hände för första gången i torsdags kväll då jag stod i stallet och smörjde en sadel. Kände att långfringret var mycket kallare än de...
Svar
2
· Visningar
2 348
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ När jag tar på vänster sida ungefär i mitten på huvudet lite mer bak så gör det rätt ont faktiskt. Strålar om jag tryckter lite lätt på...
Svar
13
· Visningar
51 445
Kropp & Själ Kan jag ha fått mitt recept på epilepsimedicinen förnyat utan att jag själv kan se det när jag loggar in på apoteket.se? Jag använde...
Svar
11
· Visningar
1 590
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp