Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Finns det någon möjlighet att se var man blivit skickad till på remiss utan att ringa den avdelningen? Ringde först avdelningen...
Svar
5
· Visningar
697
Senast: Molvi
·
Kropp & Själ Jag är egentligen ingen vindrickare, men jag vill kunna ta ett glas till maten och njuta av det. Vilket vin passar mig då? Inser att...
Svar
5
· Visningar
1 116
Senast: Lillstrumpa
·
Kropp & Själ Jag vill ha era bästa tips på hur ni hanterar sötsug :) För mig brukar det komma efter middagen och när jag tar det lugnt på kvällen...
Svar
8
· Visningar
1 147
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Har alltid haft lätt vågigt nästan rakt hår. Ganska tunt och tråkigt. Nu sista veckorna har håret sett annorlunda ut men jag har inte...
2
Svar
21
· Visningar
31 533
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Hur lång tid kan sånt ta? Det beror förstås på vad det är, men i det här fallet tänker jag på våldtäkt. Hur lång tid efteråt kan man...
Svar
15
· Visningar
1 553
Senast: MM
·
Kropp & Själ Vissa kanske minns att jag haft en tråd om att jag får ont i hälarna när jag går. Det är inte bättre, jag testade ett hälinlägg som...
2
Svar
26
· Visningar
3 098
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Denna dag är en skit dag! ont i hela kroppen, och ingen energi till något! Så sjukt ledsen, saknar mina hästar så sjukt mycket ...
Svar
0
· Visningar
624
Senast: Knuzze
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för fortsättning på bukes bästa inspirationstråd! Jag har tagit fram kycklingfilé ur frysen, som jag under dagen ska marinera i...
121 122 123
Svar
2 450
· Visningar
172 215
Senast: honung
·
Kropp & Själ Ja eftersom jag nojjar och överanalyserar allting och fortfarande får panik och ångest över mitt beslut.. så har jag nu börjat fundera...
Svar
5
· Visningar
2 381
Senast: Madicken
·
Kropp & Själ För 6 år sedan lagades två av mina framtänder och sedan dess har de ilat. Från början ilade det varje dag i minst ett år. Sedan någon...
Svar
14
· Visningar
3 151
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Vi köpte ny säng (Ekornes Svane) år 2001 (eller var det 2002, minns inte). En riktig kvalitetssäng alltså. Vi köpte också en bäddmadrass...
2
Svar
30
· Visningar
43 745
Senast: Zoya
·
Kropp & Själ Jag sitter just nu med ett sår som behöver läggas om en gång om dagen. Eftersom jag inte fixar att göra det själv så måste jag be om...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 335
Senast: Liran
·
Kropp & Själ Vad använder ni för kläder när ni springer på vintern? vad är bra och vad är inte bra att kuta runt i om man inte vill dö av värmeslag...
Svar
14
· Visningar
2 008
Senast: Elisha
·
Kropp & Själ Idag är det första dagen på 2014 och jag är helt och hållet nere i någon sorts ångest/depression. Går igenom 2013 och inser hur...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: LaMaya
·
Kropp & Själ Jag har förmodligen drabbats av bihåleinflammationen från helvetet, vilket jag baserar på att jag har en helvetisk värk/tryck i näsan...
Svar
18
· Visningar
53 357
Senast: Riley
·
Kropp & Själ Det händer ibland att jag hakar upp mig på saker och ting som jag har svårt att släppa, och sedan nojjar över trots att det egentligen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 083
Kropp & Själ Jag har drabbats av halsbrännan från helvetet! :wtf: Är van vid halsbränna sedan tidigare men detta är på en helt annan nivå. Håller...
2
Svar
23
· Visningar
2 467
Senast: LindgrenV
·
Kropp & Själ Jag är själv uppväxt med bråkande föräldrar och de skiljde sig aldrig och verkar nu ha det bra. Förstår nu som vuxen att det kanske...
2
Svar
38
· Visningar
5 773
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ För en tid sedan fick jag bekräftat det som jag och mina närmaste länge tänkt: att jag har bipolär sjukdom. Vården har "fångat upp" mig...
Svar
3
· Visningar
1 292
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag ska göra några fler tatueringar, och helst nu nu nu. Men jag går på vattengympa 2 ggr i veckan. Hur noga och rädd behöver jag...
Svar
3
· Visningar
15 706
Senast: Otter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp