Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag fick för första gången i livet igår massage. Bara lite lätt av en vän som utbildat sig då vi satt och umgicks en bunt människor. Han...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 062
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Har sedan någon månad problem med att händerna blivit svagare och värket. Först kopplade jag det till min fibromyalgi och tänkte inte så...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 944
Senast: Mikan
·
Kropp & Själ Har någon bukefalist månne fakta på sig kring ett sådant ingrepp? Håller som bäst på att utreda en liten problematik kring fel...
Svar
14
· Visningar
2 899
Senast: Miljah
·
Kropp & Själ Idag gar jag varit med och hjälpt till vid en fobiträningssession, en terapeut och klienten var där såklart, en tjej som filmade, och så...
Svar
13
· Visningar
1 708
Senast: Jannice
·
Kropp & Själ Ska på konsultation för bröstop i mitten av augusti och sen förhoppningsvis göra op i slut av sept (kliniken är rätt fullbokad, bra...
2
Svar
35
· Visningar
5 439
Senast: mafias
·
Kropp & Själ Jag är så himla frustrerad. Jag jobbar inom psykiatrin, på gruppboende, där flertalet är mycket sjuka. Jag har alltid älskat mitt jobb...
2
Svar
35
· Visningar
2 989
Senast: Rumpnissen
·
Kropp & Själ Jag har aldrig blivit sjukskriven för utmattning men jag har varit där flera gånger. Nu känner jag att det krävs ganska lite (framför...
2
Svar
30
· Visningar
3 926
Senast: Santa
·
Kropp & Själ Tycker det är så vansinnigt jobbigt nu på vintern när klockan ringer. Min kropp VILL verkligen inte vakna när det är mörkt ute :p En...
2
Svar
24
· Visningar
2 518
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Jag har levt livet lite för hårt. Har inte lyssnat på min kropp utan bara kört på... Gått in i väggen två gånger. Ont i axlar och...
Svar
5
· Visningar
1 689
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Jag har lagt märke till att jag titt som tätt får en väldigt stickande känsla i höger lunga, ca fyra fingrars bredd nedanför höger...
Svar
0
· Visningar
706
Senast: LindgrenV
·
Kropp & Själ Har haft problem med mitt knä i säkert 7-8 års tid. Knäet kan vara helt bra i några månader för att sedan bli dåligt igen och då kommer...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: Airforce
·
Kropp & Själ Mina stackars, stackars läppar är konstant torra och tyvärr fick jag ett gäng lypsyl (sådana vita med blå kork) av mitt jobb i vintras...
2
Svar
31
· Visningar
10 989
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Det är tydligen sjukt svårt. Jag har en Oral-B Sonic Complete och har tidigare köpt borsthuvuden på bl.a. MediaMarkt och NetonNet. Nu...
Svar
5
· Visningar
1 095
R
Kropp & Själ Lite luddig rubrik men men.. Har ett öppet förhållande med min man ska jag väl börja med att säga. Träffade en kille förra året...
2
Svar
34
· Visningar
4 735
Kropp & Själ Har lånat en kompis anonyma nick då jag inte orkar "outa" mig... Jag mår inte bra och jag tror att jag är på väg att bli/är utbränd...
Svar
5
· Visningar
2 010
Senast: susanne
·
Kropp & Själ Nu börjar det hända igen! VARJE vinter likadant! Jag kan inte kliva upp på morgonen när klockan ringer. Det går bara inte. Jag snoozar i...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 937
Senast: skiesabove
·
Svar
35
· Visningar
4 416
Senast: Karma
·
Kropp & Själ Eller i alla fall är det så det känns. Jag har många år varit trött på ett sätt som är svårt att föreställa sig. Det har handlat om att...
2 3
Svar
50
· Visningar
18 236
Senast: ajdidodii
·
Kropp & Själ Nytt nick, om någon kommer på vem jag är så var tyst snälla. Jag börjar bli orolig för att min ena förälder har fått en...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
9 915
Senast: Whirlie
·
Kropp & Själ Har en kompis som just gjort en abort (skrapning nedsövd). Två dagar senare fick hon åka in till akuten, fick göra en medicinsk abort...
Svar
7
· Visningar
1 591
Senast: minimal
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp