Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Nu börjar det ju bli rätt friskt ute... Vad håller ni för innetemperatur då? Är den självvald eller vad värmesystemet har att erbjuda? ;)
2
Svar
39
· Visningar
1 694
Senast: Ramn
·
Kropp & Själ Lite inspirerad av färgtråden på häst-avels började jag fundera på det där med hur människor ärver sin ögonfärg och genetiken runt det...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 714
Kropp & Själ Ni med ankfötter, vad har ni för skor? Jag har problem att hitta bra skor! Alltid klämmer de någonstans. Jag har alltid struntat i det...
2
Svar
38
· Visningar
6 461
Senast: nickan1
·
Skola & Jobb Alltså hjälp mig fatta detta med skalor och omvandling på ritningar. En ritning är i skala 1:1000 på ett A1 papper och det anges att...
Svar
2
· Visningar
8 366
Senast: TinkerBell
·
Äldre jag beställer saker från Tyskland, Polen och Danmark ibland. Frakten brukar vara blixtsnabb tills paketet ankommer Sverige, då går det...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 101
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Aldrig varit medlem här, bara läst era kloka inlägg i alla år men nu har jag ett problem jag vill ventilera med er. Jag har alltid...
2
Svar
37
· Visningar
3 199
Senast: svea
·
Äldre Jag beställde parfym här i mellandagarna och kunde inte låta bli att lägga 79 kr på en flaska exclamation bara för att känna hur den...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 126
Senast: Thera
·
Äldre Nu ska jag äntligen ta itu med körkortet. Jag kommer inte att köra något privat och för att inte pengarna fullkomligt ska rinna iväg så...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
15 446
Senast: Bison
·
Skola & Jobb Har ansökt om CSN, och har fått beviljat för HT16 och VT17. Men när kan man söka till HT17 och VT18?
Svar
2
· Visningar
478
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Någon som har erfarenhet/kunskap om sjukdomen? Det misstänks att min pappa lider av det då han har katastrofalt höga levervärden samt...
Svar
5
· Visningar
792
Senast: CarEr
·
Relationer Jag gjorde slut med mitt ex i början av hösten då jag kände att det inte var ett sunt förhållande eller på väg mot något jag som inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 389
Senast: Gammeln
·
Relationer på profilen och stjärnan i media :confused:O_o.
Svar
9
· Visningar
623
Senast: ginnies
·
Relationer Stackars häst som gick ner sig. Det måste ha varit svinkallt idag att ligga i vattnet. Härligt att räddningstjänsten har resurser.
Svar
0
· Visningar
375
Senast: Gammeln
·
Kropp & Själ De senaste sju, åtta åren har jag haft klåda över ffa ben och mage under årets kalla månader (oftast oktober till april). Värst är den...
Svar
10
· Visningar
674
Senast: sassiball
·
Kropp & Själ Please please Obama would you change the nuclear code to something more than 250 sings?
Svar
6
· Visningar
761
Senast: axel
·
Äldre Styr väder och klimat vart ni väljer att bo? Jag är jätte sugen på att flytta uppåt i landet och har varit i flera år. Jag älskar...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 157
Senast: Marcus
·
Äldre hej! Vet inte vad jag ska göra. Vi köpte en ny bäddmadrass (180) och sen dess sover jag skit. Har haft den en vecka och jag har ont...
2
Svar
24
· Visningar
6 672
Senast: Korven
·
Hemmet Måste göra lite detektivarbete för att få fram färgkoden på våra köksluckor. De är från IKEA, men finns ej kvar i sortimentet. Är det...
Svar
6
· Visningar
1 249
Senast: hvala
·
Äldre skulle behöva köpa ett underställ åt mig och googlade runt. Vet att ylle är bäst men även dyrast Men nästan alla andra är ju i...
Svar
11
· Visningar
714
Senast: WBanna
·
Kropp & Själ Jag vill hitta en billig flygresa i sommar till medelhavsregionen. Hur gör man?! Jag går in på flygresor.se men det är ju hopplöst att...
Svar
5
· Visningar
480
Senast: Dahlianna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Hjälp! Mina hästar äter ombunkar!
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp