Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Åker till Stockholm nästa vecka. Har förstått det som att det inte alltid finns personal i spärrarna - hur tar man sig då genom de om...
Svar
2
· Visningar
365
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Skulle vilja ha tips på läskande drycker( med alkohol) inför sommaren. Öl,vin cider osv. spelar ingen roll. Bara det är gott :d.
2
Svar
33
· Visningar
2 533
Senast: Eloise
·
Äldre Det finns en sak jag stör mig på så mycket. Och jag vet ej hur jag ska hantera detta. Min pojkvän har två yngre syskon. Min pojkvän har...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 449
Senast: Vallmo
·
Hemmet Bankerna kommer ju att tvingas införa amorteringskrav den 1 juni i år vilket innebär att man på nya lån måste amortera minst 2% av...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
9 269
Kropp & Själ Efter 1 år utan löpning så tänkte jag ta upp det igen. Dammade av min gamla 305 och satte in den i laddaren som kopplas till datorn -...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: pepp
·
Äldre Försöker hjälpa en familjemedlem med hennes mailinställnigar på telefonen. När hon är hemma (med det egna wifit antar jag) kan hon...
Svar
7
· Visningar
410
Senast: Pilot
·
Relationer :rofl:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vi är vuxna här :D:bump::banana:
2 3
Svar
45
· Visningar
2 609
Senast: Thomasine
·
EM
Relationer Nu börjar det :bump:. Vilka är på plats?. Det är alldeles gult på läktaren. Hur kunde folk komma ner dit när det är strejk här:confused:O_o
2
Svar
21
· Visningar
1 144
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag har ohyggligt svårt att komma på ett företagsnamn! Jag hade velat ha något som har med norrland att göra (där vi bor) eller...
Svar
17
· Visningar
967
Senast: Pegasus63
·
IT & mobiler Hejhej! Min bärbara dator vägrar reagera på musklick ibland, jag får klicka upp till tre gånger för att det ska hända något. Ena...
Svar
4
· Visningar
562
Senast: Cattis_E
·
Relationer Fortsatt störrsta partiet - nu utökas försprånget mot Lövet - :laugh:. SD 24,5%, S bara 22,9. Hur mycket tror ni Yougov har att komma...
Svar
6
· Visningar
455
Senast: Gammeln
·
Äldre Inspirerad av tråden vardagliga saker ni suger på. Vad är du riktigt bra på? Jag läste i ovannämnda tråd och reflekterade över hur bra...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 183
Kropp & Själ Behöver en bh som fyller upp lite men som är axelbandslös. Har kupa och istället för att sy in klänningen så fyller jag mer än gärna...
Svar
9
· Visningar
683
Senast: MaRomer
·
IT & mobiler Jag har så många appar som jag aldrig använder. Jag vet inte vad de är till för ens. En del fanns på telefonen (android) från början och...
Svar
2
· Visningar
394
Senast: aprilmaj
·
Hemmet Gissar att det är fler än jag här som är långhåriga... Finns det något bra knep för att förhindra stopp i avloppet i duschen? Jag har...
Svar
8
· Visningar
1 244
Senast: Magiana
·
IT & mobiler Jag har en Nikon D7000 och tänkte filma lite med den och undrar om någon kan hjälpa mig med tips om mikrofoner. Jag är bra på bild men...
Svar
5
· Visningar
484
Senast: keramin
·
Kropp & Själ Under flera år nu har en nära vän isolerat sig och går aldrig ut mer. Alltså lämnar knappt bostaden! Fick ett samtal från vännens...
2
Svar
31
· Visningar
3 837
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Hej allihopa! Vad har ni gjort för loppisfynd? Vågar ni köpa tygsaker? Jag har hittat två fina emma fotöljer men är rädd för löss...
Svar
12
· Visningar
1 252
Senast: tanten
·
Äldre Någon som besökt Sofiero slottsträdgård? Jag funderar på att göra ett besök där i sommar, men när är bästa tiden att åka dit? Är...
Svar
15
· Visningar
972
Senast: emlem
·
Skola & Jobb pluggar på högskola, senaste salstentan vi hade fick man minuspoäng på. Pratat med flera kompisar som sagt att det inte är okey, finns...
Svar
9
· Visningar
3 354
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp