Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Skulle åka till karpathos men ändrat till zakyntos. Så kära buke vad ska vi inte missa vad ska vi missa? vi är inga festprissar alls...
Svar
4
· Visningar
431
Senast: Bri
·
Äldre Jag hoppas det är okej med en "efterlysning" här :) Skulle vilja ha tag på nån som bor i, eller har koll på, Avesta med omnejd. Har bara...
Svar
2
· Visningar
331
Senast: Olina
·
Äldre Jag och min man ska åka på bröllopsresa i Paris om några månader och jag behöver lite tips! Vi har varit i Paris tidigare och sett...
Svar
3
· Visningar
346
Senast: Gabbi
·
Äldre Finns ju en uppsjö av olika tjänster som ska hjälpa till att tala om några uppgifter ändras men tycker de är ganska dyra från 69 kr/mån...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Helga
·
Äldre Jag håller på att göra rent kylskåpet och det är några envisa röda fläckar längst in som jag inte får bort. Har någon några förslag...
Svar
1
· Visningar
215
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Någon som har bra film val till när man känner sig nere?
Svar
17
· Visningar
588
Senast: _FiA_
·
Äldre Tänkte fråga om någon här inne har varit med om något "övernaturligt", något som ni inte riktigt kan förklara hur ni än vänder och...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
23 736
Senast: Asko
·
IT & mobiler Jag blev tvungen att köpa en ny tvättmaskin för ett tag sedan. Jag köpte den på nätet från ett svenskt företag baserat i Markaryd. All...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 405
Äldre Hej! Som rubriken lyder så ska en av mina närmsta vänner gifta sig här i sommar och jag och några vänner ska planera en oförglömligt...
Svar
14
· Visningar
1 902
Kropp & Själ Jag har blivit akut sugen på att pierca örat och/eller näsan. Är den någon som har gjort det på sommaren? Jag badar inte speciellt...
Svar
13
· Visningar
4 382
Senast: kladdkaka
·
Äldre Jag tänkte försöka komma igång med läsandet igen, och eftersom jag tycker det är intressant med historia (egentligen all historia, men...
Svar
4
· Visningar
902
Senast: svea
·
Äldre Sedan ett par dagar tillbaks funkar inte min bilradio. Den bara söker och söker utan att hitta någon station. Kan jag ha kommit åt någon...
Svar
13
· Visningar
1 938
Senast: Zaga
·
Äldre Var för en tid sedan på massage. Jag hade bokat tid för en timme. Får min massage och hastar vidare utan en tanke på vad klockan var...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 941
Senast: Piek
·
  • Låst
Äldre Ännu en tråd som jag hoppas blir fylld av fantastiska böcker, några lite sämre böcker att undvika, bokprat och tips.
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 324
Senast: Killaloe
·
Äldre Min pappa har ett bryderi som jag lovat hjälpa honom forska i... Han har en liten rörelse med tillverkning av runt 5 olika produkter som...
Svar
5
· Visningar
1 323
Senast: XeeXeX
·
Skola & Jobb Scenario i korthet: en lärare som har sina barn på samma skola som hen arbetar på, skäller ut en kollega för att ha gett hens barn ett...
2
Svar
24
· Visningar
2 419
Senast: Jozze
·
Kropp & Själ Jag har för ca en vecka sedan genomgått en konisering. Ingreppet gick bra, jag hade ytterst lite ont efter och blödde mycket sparsamt i...
Svar
5
· Visningar
6 560
Senast: Melisen
·
Kropp & Själ Såg precis ett program på teve som handlade om djursamlare i UK. Otroligt fascinerande måste jag säga även om man kan fundera över...
Svar
16
· Visningar
1 742
Senast: Sonic76
·
Äldre En såndär nojjig fråga :Det Köpte en fläskfilé för nån vecka sen, skar upp den, marinerade och la direkt in i frysen. Tog nu fram den...
Svar
2
· Visningar
696
Fritid Kanske inte korrekt forum men jag prövar. Ska flytta från Umeå till Strömsholm. Är det någon som har ett bra tips på någon hemsida som...
Svar
1
· Visningar
667

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp