Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ett ämne som jag kan gå igång på. Den här dök upp nyss i mitt flöde.
2 3
Svar
43
· Visningar
4 934
Senast: MJLee
·
Äldre Finns det någon gratisapp (android) som man kan göra ritningar i? Lägga till dörrar, fönster, osv. Skulle vara roligt att sitta och...
Svar
5
· Visningar
604
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Sent i går kväll, precis när min sambo och jag skulle gå och lägga oss, så hörde vi helt plötsligt vad som lät som barnskrik. Det lät...
2
Svar
36
· Visningar
3 223
Senast: Brandgul
·
Skola & Jobb Situationen är följande: Min nuvarande AG har sålt det AB där jag är fast anställd med tre månaders uppsägningstid, so far so good. Nya...
Svar
13
· Visningar
1 095
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska börja men jag har som tidigare skrivit om mitt höga blodtryck har börjat jobba med det har börjat att äta mera...
Svar
0
· Visningar
422
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Som rubriken säger vill jag ha tips och råd för man har ju hört skräckhistorier om att henna kan vara farligt men de är väl en annan...
Svar
10
· Visningar
1 409
Senast: vallhund
·
Skola & Jobb Finns det några regler om att anställa 2 familjemedlemmar på samma arbetsplats? Eller är det upp till varje kommun att bestämma egna...
2
Svar
38
· Visningar
9 811
Äldre Varning, varning, nu blir det okunnigt och flummigt. Ska hjälpa en person som råkat ut för en svår olycka och därför inte kan kontakta...
Svar
1
· Visningar
389
Senast: ASKAPLASKA
·
Kropp & Själ Vaknade av att jag var alldeles kallsvettig och tårarna rinnandes utmed kinderna. Hade precis drömt att jag var ute med min far och...
Svar
3
· Visningar
3 328
Senast: Lampan
·
Relationer Var är Emelie:confused:. Nu när jag behöver ventilera
Svar
0
· Visningar
483
Senast: Gammeln
·
Skola & Jobb Vet att det är många trådar om jobbsökande nu... även jag har problem med detta. Jag har jobbat i 21 år (och förvisso varit...
Svar
14
· Visningar
1 056
Senast: emma74
·
Äldre Grävde i frysen idag...och hittade ett trasigt paket med entrecote. Köttet ser torrt ut :( Kan man få till nåt vettigt av det, eller är...
Svar
5
· Visningar
1 859
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Jag har varit ganska förskonad från allergi i många år då jag varit så sjuk att utevistelsen bara har blivit till och från bilen typ. Nu...
2
Svar
20
· Visningar
3 032
Senast: åke
·
Skola & Jobb Jag har sökt en tjänst som chef på mitt jobb. Utlagd internt. Hintad av två chefer att söka, dock har fler sökt och intervjuer kommer...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: sjoberga
·
Äldre http://www.expressen.se/nyheter/gavleimam-var-med-i-hemlig-jihadist-grupp/ Det jag länge antagit och gissat mig till har nu även...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
17 925
Senast: julgrisen
·
Skola & Jobb Jag stödundervisar två elever i svenska som andraspråk; de är 13 och 16 år. Den äldre eleven är ambitiös, och när hen bad om att få i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 602
Senast: Raderad medlem 6459
·
Hemmet Här kommer dagens i-landsproblem. Jag har aldrig hissat en flagga i hela mitt liv, men nu äger jag ju faktiskt en flaggstång och en...
Svar
8
· Visningar
824
Senast: Thomasine
·
Äldre Dottern har åkt till USA på träningsläger och nu helt plötsligt vill tränaren ha fullmakt av oss som vårdnadshavare. Eftersom jag vet...
Svar
18
· Visningar
2 557
Kropp & Själ Min syster och jag hade nyligen en diskussion om att gå på hälsokontroll (eller inte). Jag går via jobbet vart tredje år, men hon går...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 051
Senast: Kattennizze
·
R
Kropp & Själ Hörrni bilförare. Om man landar på Arlanda vid en halv sju sju rycket en fredagkväll, hamnar man i köer in mot stan då om man tar en...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 684
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp