Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Ja, vad tycker ni är godast att ha till efterrätt på midsommar? Och vad ska jag baka? Funderar på nån form av pavlova men hur klarar den...
Svar
13
· Visningar
1 397
Senast: skiesabove
·
Tjatter Solstrålarna har klistrat sig fast vid molnen.
Svar
3
· Visningar
455
Senast: Vallmo
·
Skola & Jobb Någon här på buke som är bra på luftkvalitet? Som kan hjälpa mig att tolka en luftkvalitetsanalys? Hur skulle ni gå till väga om ni fick...
Svar
3
· Visningar
424
Senast: ameo
·
Mat I min familj brukar vi handla på en och samma matbutik allt som oftast (om det inte bara behövs ett paket mjölk typ). En stor butik...
2
Svar
23
· Visningar
3 573
Senast: lilstar
·
R
Kropp & Själ Jag tycker att jag har helt rimliga krav på väska och ändå är det OMÖJLIGT att hitta en som uppfyller mina kriterier :banghead:. Jag...
2
Svar
29
· Visningar
2 745
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Söker efter ett barnprogram. Minns inte mycket. Visades på tv antagligen någon gång 1985-1990 (men kan ursprungligen vara äldre)...
Svar
1
· Visningar
514
Senast: ekra
·
Hemmet Hej! Jag har målat om min säng och på färgburken så står det att färgen är övermålningsbar efter 16 timmar, men att härdningen tar...
Svar
1
· Visningar
569
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Fick reda på att jag nu den 5/6 blev utlasad. Vad händer nu ? Jag har ett långtids vikariat fram tills den sista december, som sedan...
Svar
9
· Visningar
1 638
Senast: Lilltess
·
T
Trädgård & Växter Hej! Det här blir min första tråd i forumet då jag mest läser, har inte aktivt hållit på med hästar på nästan tio år nu så även om jag...
2
Svar
25
· Visningar
3 874
Senast: Shaggy
·
Relationer Vilka brukar ni göra
5 6 7
Svar
121
· Visningar
9 438
Senast: prallan
·
IT & mobiler Jag har nyligen flyttat till en ny lägenhet med fiberanslutning till internet. Jag kopplade in datorn i hålet i väggen och kom in på...
Svar
6
· Visningar
2 673
Senast: Septicemia
·
Kropp & Själ Hörde radionyheterna imorse om att öl från Systembolaget testats och de flesta hade halter av glyfosat i sig. Tänkte att det nog är...
Svar
9
· Visningar
1 116
Senast: Petruska
·
Tjatter Förra veckan skulle jag skriva mitt namn på ett gratulationskort, och då gick det upp en sak för mig som jag nog egentligen vetat i...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 799
Senast: Korven
·
Hemmet Jag har ett torp från sent 1800-tal. Det stod helt tomt, men med värme på i minst 10 år innan jag fick tillträde. Det är lite snett och...
Svar
18
· Visningar
8 391
Senast: Cattis_E
·
Äldre Jag har sålt min lägenhet med vinst. Hur mycket procents skatt ska jag betala på vinsten? Mäklaren ska hjälpa mig med deklarationen när...
Svar
4
· Visningar
394
Senast: Ramona
·
Äldre Jag har ofta ganska svårt att somna på kvällarna, och medan jag ändå ligger och grubblar på allt och ingenting, så har jag börjat hitta...
Svar
3
· Visningar
347
Senast: Caoimhe
·
Tjatter Nu är det snart dags igen för årets maskeradfest! Och temat i år är det något otippade; Kom som en emoji! xD ..Så min fråga till er, hur...
Svar
6
· Visningar
1 835
Senast: Trasdocka
·
Äldre Hej! Jag ville prova att äta gojibär då det verkar vara väldigt bra för kroppen! En ekologisk påse som innehöll en handfull av bär...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 986
Senast: Trasdocka
·
Äldre Åker till Stockholm nästa vecka. Har förstått det som att det inte alltid finns personal i spärrarna - hur tar man sig då genom de om...
Svar
2
· Visningar
365
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Skulle vilja ha tips på läskande drycker( med alkohol) inför sommaren. Öl,vin cider osv. spelar ingen roll. Bara det är gott :d.
2
Svar
33
· Visningar
2 533
Senast: Eloise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp