Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Eftersom jag lider av rejäl övervikt ( 40 kg ca) och är stel tänkte jag gå på gym. Min rygg urdålig och det behöver jag hjälp med. Vad...
Svar
14
· Visningar
953
Senast: macan
·
Relationer Min pappa har blivit (inte fastställt än men väldigt troligt) dement och det är antagligen demens i sista fasen. Kan inte äta, dricka...
Svar
11
· Visningar
1 467
Senast: BernT
·
Äldre Inspirerad av @LindgrenV :s garderobstråd ber jag nu om lite klänning och kjolhjälp. Jag behöver utöka min garderob med den här typen av...
Svar
9
· Visningar
3 146
Senast: Raderad medlem 19815
·
IT & mobiler Då min dator på den senaste tiden blivit fruktansvärt seg kan jag inte låta bli att tänka att den kan ha fått något virus, trots...
Svar
7
· Visningar
653
Senast: purity_666
·
Äldre Det har väl inte undgått särskilt många att Prince har gått bort. Nu haglar kändisarnas hyllningar, vilket är fint, men alla väljer att...
Svar
9
· Visningar
756
Senast: Galant
·
Äldre Sambon och jag har rest runt jorden men aldrig varit i Grekland, vilket pinsamt nog innebär att vi har nollkoll. Tänker oss nu en lugn...
Svar
6
· Visningar
1 625
Skola & Jobb Någon som har erfarenheter ifrån att ta ett sabbatsår mellan gymnasiet och nian för att åka ner till Europa och arbeta i stall? Vet...
Svar
6
· Visningar
1 255
Senast: As_Vegas
·
Äldre Jo det är ju så att jag fyller år snart, om närmare 2 veckor-1 dag! Och jag tänkte fråga er om ni har något recept-tips till en smaskig...
Svar
10
· Visningar
1 916
Senast: Trasdocka
·
Fritid Jag är riktigt dålig på att identifiera fåglar, så varsågoda och skratta de som vill, men: vad är det för fågel som skriker så man blir... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 775
Senast: Red_Chili
·
Äldre För några år sedan hade jag privat strul och dåligt mående som påverkade ekonomin och jag fick en betalningsanmärkning. Jag har i...
Svar
9
· Visningar
1 292
Senast: Sharpless
·
Mat Ni som "känner" mig vet att mat är en stor grej i mitt liv. Och det blir inte bättre tyvärr. Nu har jag konstaterat att jag inte klarar... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
7 334
Senast: mandalaki
·
Skola & Jobb Går just nu en utbildning som är förlagd i ett äldre hus ägt av kommunen. Idag gick ett larm, vilket bara svagt hördes in i vår lokal...
Svar
13
· Visningar
1 290
Senast: Texaz
·
Äldre Hej! Då min och sambons planer för en långhelg i sommar inte verkar bli av så funderar vi på alternativ. Vi tänkte ta en weekend utan...
Svar
15
· Visningar
1 117
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Jag har blivit antagen till denna utbildning, men är så fruktansvärt tveksam på om jag ska ta det eller ej. Är ett stort steg att åka...
Svar
6
· Visningar
855
Senast: Raderad medlem 6459
·
Trädgård & Växter Grannen har en växt som sprider sig utav bara sjutton, via rotsystem och det håller på att ta över mitt jordgubbsland! Och driver mig... 2
Svar
23
· Visningar
3 894
Senast: tanten
·
Tjatter Tråden för roliga historier, kul bilder och annat skoj! :bump: Jag börjar med en instruktion till p-piller: 8 9 10
Svar
186
· Visningar
23 330
Senast: Lager
·
Kropp & Själ Har mycket järn i vattnet och allt blir missfärgat, inkl mitt blonda hår... :mad: Vattnet smakar även blod, går ej att dricka...
Svar
16
· Visningar
10 540
Senast: Kiwifrukt
·
Tjatter Jag har vissa saker som jag önskar att jag tyckte om. Det kan vara sånt som ser gott ut, luktar gott, eller ser mysigt ut att äta. Det... 14 15 16
Svar
307
· Visningar
16 935
Senast: Mineur
·
Tjatter Mitt första val är nog . Han verkar för hälsosam för att vara trovärdig i videon. "How I wish that I was stoned"
Svar
0
· Visningar
615
Senast: vallhund
·
Äldre Jag antar att det inte är en modefärg för tillfället, eller att jag tittar på fel ställen. Det jag behöver är en enklel, långärmad...
Svar
3
· Visningar
1 810
Senast: Missel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka