Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag skulle vilja jobba på en del saker hos mig själv, sånt som står i vägen för mig och gör att jag inte uppnår mina mål i livet. Målen...
Skola & Jobb
jag har sökt ett jobb som om man går efter avtalsenlig lön ligger ca 6000 innan skatt under den lönen jag har nu. Jobbet ligger 5-10 min...
Kropp & Själ
Jag har min pappa på besök ett par dagar och han är en sån här som älskar typisk svensk gammal husmanskost. Idag slutar jag tidigare och...
Skola & Jobb
Om ni fick välja att jobba/sysselsätta er med vad som helst, utan en tanke på ekonomi eller andra begränsningar, vad skulle ni göra då? :D
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...