Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Nu är det dags att fixa väggarna här hemma! Det är tapetserat så många omgångar att man ser minst tre skarvar igenom översta tapeten...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: BobberiBoo
·
Äldre Som rubriken lyder - jag vill ha restaurangtips i Helsingborg. :) Gärna lugn mysig miljö. Tema/genre är rätt fritt, dock inte skaldjur...
Svar
5
· Visningar
365
Senast: VLMF
·
Äldre Varför målar man dit fräknar på sig själv och barn? :confused:
Svar
4
· Visningar
764
Senast: yennork
·
Kropp & Själ Jag älskar flowerbomb från Viktor och Rolf. Har den på lager. Nu vill dock en lekkamrat ge mig en parfym och snäll som jag är ska han få...
Svar
16
· Visningar
1 223
Senast: FannyN
·
Kropp & Själ Jag tänker på musikinstrument. Om ni får välja vilket, vad lyssnar ni allra helst på? Vad är det som ger den där speciella känslan i... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 046
Senast: Squie
·
  • Låst
Tjatter Offrar mig och startar upp ny tråd :D 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 043
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Lägger tråden här, trots att det är kranarna i stallet som krånglar. I alla fall, jag har mina hästar hemma hos min pappa. Och förra...
Svar
0
· Visningar
740
Senast: Elli_J
·
Fritid Som jag har längtat efter detta spel, och nu är det äntligen här! SÅ vilka fler än jag är det som kommer vara klistrad framför skärmen...
Svar
8
· Visningar
868
Senast: Sezziyanen
·
Äldre Ett av mina barn har börjat reagera mot vissa frukter och grönsaker (apelsin, äpple o tomat, hittills...), så vi försöker nu utesluta... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 511
Senast: aleksis
·
Skola & Jobb Ni som håller på med schemaläggning på arbetsplatser. Hur mycket hänsyn tar ni till om en anställd skaffar sig ett extra jobb...
Svar
16
· Visningar
1 460
Senast: Meggan
·
Relationer Jag är tillsammans med en kille sedan snart 1 år tillbaka. Vi bor inte ihop utan bor 4,5 mil i från varandra. På helgerna är han hos mej... 2 3
Svar
43
· Visningar
8 413
Senast: pimy
·
Äldre Jag undrar om det finns några fina Umeåbor här som kan hjälpa mig? Jag har fått jobb i Umeå och om allt går vägen kan jag äntligen...
Svar
10
· Visningar
2 292
Senast: bollen__
·
Äldre I helgen försvann möjligheten för mig att se vilka av mina FBvänner som är uppkopplade/online. Har ni kvar ? Det var två huvuden man... 2
Svar
21
· Visningar
2 266
Senast: Rie
·
Äldre Planen är att resa till Jamaica i januari. Är nyfiken på om någon varit där och kanske kan berätta något om resmålet? :) Har varit på...
Svar
3
· Visningar
539
Senast: Casteloro
·
Tjatter Jag var hos frisören idag, ett nytt ställe. Jag hade bokat tid på nätet innan och funderade på detta med namns betydelse. Jag var ute... 5 6 7
Svar
128
· Visningar
8 775
Senast: vallhund
·
Äldre Nu behöver jag hjälp av er. Min kära mor och hennes bästa barndomskompis fyller 60 år i september. Vi ska skicka iväg dem till Stockholm...
Svar
1
· Visningar
517
Senast: Kratus
·
Fritid Hilfe! Jag är sugen på ett nytt objektiv till min Nikon D90, och jag vet nog på ett ungefär vad jag vill ha för egenskaper men inte... 2
Svar
23
· Visningar
1 760
Senast: YlvaG
·
Relationer Det här är ett råd jag läst flera gånger på buke och jag tycker det är ett bra råd, jag förstår poängen. Jag förstår dock inte hur jag...
Svar
14
· Visningar
1 434
Senast: Raderad medlem 6459
·
Trädgård & Växter I sommar ska jag åka iväg under 2 veckor och jag funderar på vad det finns för alternativ för att hålla mina växter vid liv utan att...
Svar
19
· Visningar
5 691
Skola & Jobb Finns det några aktiva eller före detta studenter från Lund här? Jag har insett att Lunds universitet verkar ha precis allt jag söker...
Svar
4
· Visningar
742
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka