Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har nu hört från flera håll att det kan ge flera goda egenskaper utav att fasta. Såg en video angående detta som var väldigt...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Trasdocka
·
Äldre Jag håller på att göra mig själv GALEN, jag har typ de två första nynnande delarna av en låt i huvudet, men jag kommer inte på hur den...
Svar
13
· Visningar
998
Senast: mandalaki
·
Äldre Okej, här kommer bakgrundsscenariot: Två personer är gifta med varandra och har en fastighet tillsammans, säg en gård. Paret får barn... 2
Svar
20
· Visningar
1 114
Senast: Jeffery
·
Äldre Efter en diskussion jag haft med mina döttrar, angående att många tjejer/kvinnor ibland är så hopplöst hjälplösa när det kommer till att... 14 15 16
Svar
306
· Visningar
14 767
Senast: nullo-modo
·
Tjatter Om det inte fanns några begränsningar och allt skulle vara möjligt, vad skulle du uppfinna då? Jag skulle uppfinna särskilda linser som... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 851
Senast: Stalone
·
Kropp & Själ ...eller saker som ger dig orimligt mycket tillfredsställelse eller glädje, vilken väg som :D (spin off på de andra orimliga... 6 7 8
Svar
158
· Visningar
10 415
Senast: MCP
·
Relationer Nu kommer några tjejer från LUF med förslaget att män ska ha möjlighet att göra juridisk abort om dom känner för det. Det innebär att... 11 12 13
Svar
245
· Visningar
14 861
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har funderat på en sak och har nu kommit till slutsatsen att det skulle vara oerhört intressant att höra hur ni andra resonerar... 18 19 20
Svar
386
· Visningar
24 845
Senast: Enya
·
Äldre Det ringer och jag svarar inte då det är ett okänt nummer. Sen när jag kollar upp det är det mitt eget nummer, hur går det till? Jag...
Svar
14
· Visningar
3 077
Senast: hljomalind
·
Kropp & Själ Just det - vad äter ni efter träning?
Svar
0
· Visningar
227
Senast: tott
·
Äldre Någon som har ett recept för en enportionskladdkaka? 2 3
Svar
40
· Visningar
2 271
Senast: Alexis
·
Relationer Jag kör ännu en tråd på mitt anonyma nick, då det känns bäst även här, att få vara anonym. Som trådstarten säger, min pappa fyller... 2
Svar
33
· Visningar
3 005
Senast: Ava22
·
Äldre Har kollat lite på de vanliga butikernas (HM, Lindex, Kappahl och Gina Tricot) hemsidor utan att hitta det jag söker... Söker en vit...
Svar
16
· Visningar
1 465
Senast: Tokyo
·
Skola & Jobb Såg på lokalblaskans websida att "Unionen och Sveriges Ingenjörer varslar om strejk från och med den 18 april sedan förhandlingarna med...
Svar
14
· Visningar
1 036
Senast: AgentCarter
·
Hemmet Undrar om nån här har ett hum om priser för bygglov? En tomt utan hus på, i ett stugområde, och en stuga på 20-25 kvadratmeter, vad kan...
Svar
4
· Visningar
866
Senast: Breaktown
·
Kropp & Själ Först och främst vill jag bara börja med att säga TACK! Tack för allt som Buke och ni har givit mig. Allt stöd och alla fina och...
Svar
15
· Visningar
2 134
Senast: Anna
·
Tjatter Min Facebook har ändrat mitt språk till Spanska och jag har ingen aning om hur man byter tillbaka (kan inte Spanska och vet inte var man...
Svar
3
· Visningar
5 004
Senast: Elisha
·
Kropp & Själ Är medlem i en grupp på Facebook där någon idag gjorde ett OT-inlägg om sin sjuka dotter och frågade om råd. Ungen (i 3-4-års åldern)... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 757
Senast: Energi
·
Kropp & Själ Är det någon som har tips på lugnade preparat på Apoteket som man kan köpa utan recept? 2 3
Svar
56
· Visningar
13 087
Senast: Thess
·
Äldre Jag och min partner har pratat i typ tio år om att vi vill slippa den sydsvenska idiot-anti-vintern och åka och jobba någonstans under...
Svar
1
· Visningar
876
Senast: Piek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka