Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Om en anställd har en fast tjänst på 64%, kan arbetsgivaren utan vidare höja sysselsättningsgraden till tex 75 % med orden ' passar det...
Skola & Jobb
Bästa Buke, nu behöver jag er samlade kunskap och erfarenhet! Som jag skrev i en tråd tidigare så är jag på gång att byta jobb. Men jag...
Skola & Jobb
Visste inte vart tråden skulle ligga så provar här. Jag skulle vilja ta C-körkort, men undrar lite vad det skulle tänkas kosta, och hur...
Skola & Jobb
Jag är mer och mer inne på att helt släppa det jag har idag, sälja allt, flytta och börja om från scratch. Helt radera ut allt, utom det...
Skola & Jobb
Ska i veckan på anställningsintervju det är ett jobb jag verkligen vill ha och har fått veta att jag på intervjuen ska ange vad jag har...
Skola & Jobb
Ja jag tänkte att här på allvetande forumet kanske någon har upplevt något liknande. I höstas blev jag sjukskriven i nästan två månader...
Skola & Jobb
Får man ha semester från ett jobb och jobba som vikarie för ett annat jobb under den tiden? Om semestern är den tiden man slutar på ett...
Skola & Jobb
Jag och en kollega ska genomföra intervjuer i den studie vi jobbar med (D-uppsats). Vår tänkta bandspelare har gått sönder och vi lyckas...