Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Hej!
Jag är 21 år, tog studenten för snart två år sen och var i höstas i Tanzania i 3,5 månader och upplevde så otroligt mycket där. Så...
Skola & Jobb
Hur fungerar det. Får jag som personlig tränare ragga kunder och hålla till på vilka gym jag själv vill? Måste ägaren utav gymmet godkänna?
Skola & Jobb
Hjärnsläpp. Håller på att krackelera för jag känner mig så jävla dålig, sista året på ingenjörsprogram och jag kan inte ens lösa ut a ur...
Skola & Jobb
Jag studerar nu mitt sista år på min utbildning och letar efter jobb när skolan är slu. Fick precis ett svar från en av mina ansökningar...
Skola & Jobb
Jag ska på intervju snart och jag har ett arbetsbetyg som jag inte vet är bra eller dåligt. Betyget är gammalt, men är det bra vill jag...
Juridik & Ekonomi Ta hjälp av din arbetsgivare, kollegor och kanske även skolan och berätta hur ni har det och att ni behöver akut boende. Det kan finnas...