Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Tar examen från universitetet i vår och då ska det bli bal och hela kalaset. Svinkul!
Bara ett problem.. Jag har ingen aning om vad jag...
Skola & Jobb
Jag är väldigt sugen på att börja plugga men vet inte riktigt vad till vad.
Vill ha ett jobb med vanliga kontorstider eller ett där man...
Skola & Jobb
Hjälp mig brainstorma nu, buke!
Jag vet att det är en svår bransch osv, så jag kan döda mina drömmar ganska bra själv och behöver ingen...
Skola & Jobb
Pluggar på distans och har en uppgift i sociologin som innebär att jag skall leta upp 3 nyheter (från tv/tidning/internet) som tyder på...
Skola & Jobb
Jag läser just nu till förskolelärare men känner att detta kanske ändå inte är rätt, funderar över vad jag vill läsa till istället. Det...
Juridik & Ekonomi Jag som jobbat med tvångsomhändertagna missbrukare i 8 år kan berätta för dig att även de som sitter inlåsta eftersom de är en fara för...
Juridik & Ekonomi Någon skattesmäll blir det inte, så länge barnet inte säljer lägenheten, då blir det ju kapitalskatt på vinsten ifall det är någon...