Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Har följt debatten om den svenska skolan ganska länge nu, och jag börjar ifrågasätta det gamla slagträet; fler lärare i skolan. Så fort...
Skola & Jobb
Där jag jobbar är jag enda kvinnan och har tidigare haft ett eget omklädnings/duschrum. Pga platsbrist har nu ett antal män också börjat...
Skola & Jobb
Efter att ha varit inne i en hästaffär och drömt om alla saker jag vill köpa till hästen jag inte har, så dök en fråga upp.
Säg att man...
Skola & Jobb
Skriver anonymt eftersom jag absolut inte vill riskera att den berörda personen eller någon i närheten kan förstå, framför allt eftersom...
Skola & Jobb
Jag är föräldraledig men fick i december ut en full lön, ringde till löneservice och dem hänvisar mig till chefen, han säger att jag ska...