Bukefalos 28 år!

Doctor Who

Hej förresten! *vinkar*

Jag gillar också Doctor Who!

tumblr_nfsgwy3B8m1rljuxpo1_500.gif

tumblr_m050y03iVL1rn95k2o1_400.gif

tumblr_lm82ug2LhB1qidtq3.gif
 
Alltså jag vet ju inte om jag egentligen vill berätta det här för er ...

... men er doktor är med i en omröstning för (Anglo)Man of 2014 hos BBC America. Och har ställts mot mannen i kilt som vissa av oss har en liten, liten crush på.
 
Doctor Who :love:
I väntan på julspecialen har jag tagit upp tittandet på classic who igen. Jag måste erkänna att jag hade lite svårt för första doktorn i de första avsnitten, men nu är jag på säsong två och den känslan har försvunnit. Det kanske inte håller samma spänning och tempo som den nya serien, men visst är den sevärd alltid :D
 
Doctor Who :love:
I väntan på julspecialen har jag tagit upp tittandet på classic who igen. Jag måste erkänna att jag hade lite svårt för första doktorn i de första avsnitten, men nu är jag på säsong två och den känslan har försvunnit. Det kanske inte håller samma spänning och tempo som den nya serien, men visst är den sevärd alltid :D

Welcome-Aboard-Devid-Tennant-On-Doctor-Who_zps69206d82.gif
:D
 
Blev helt kär i Doctor Who när den började visas 2005 med Eccleston och Piper, så himla välgjord och galen och det blev om möjligt ännu bättre med Tennant (eller ja, klart det blev bättre, han är ju :d). Sedan dog en del av mig när Piper sa farväl och jag hade svårt att återhämta mig, det var fortfarande bra men inte lika känslofyllt, men fortsatte troget att titta till Smith kom. Jag verkar vara typ den enda som inte gillar honom, han är lite väl tramsig och omogen för mig, köpte aldrig riktigt honom som Doktorn. :o
 
Öh. Är det NÅGON som gillar nya doktorn? O_o Jag vet nämligen inte hur jag ska ställa mig till att de bara tar död på alla doktorer man gillar och sen ersätter med nya som man inte gillar lika mycket.
Jo, jag gör väl det nu i och för sig. Gillar alla. Förutom nya. Ännu.
 
Öh. Är det NÅGON som gillar nya doktorn? O_o Jag vet nämligen inte hur jag ska ställa mig till att de bara tar död på alla doktorer man gillar och sen ersätter med nya som man inte gillar lika mycket.
Jo, jag gör väl det nu i och för sig. Gillar alla. Förutom nya. Ännu.

Jag tyckte han var helt ok i jubileumsavsnittet, men sedan har jag inte sett mer, är lite sugen på att börja titta igen!
 
Det är väl rätt normalt att inte gilla nya doktorn i början? :D När jag sett klart nio tog jag en paus innan jag kunde titta vidare, jag var helt övertygad om att jag inte skulle gilla serien längre med någon annan i rollen. Sedan började jag kolla på tio och :love:. Elva är bra han med, tycker jag, och jag har ingenting emot tolv. Däremot tyckte jag inte riktigt att nya säsongen var lika bra som de gamla har varit, men de orden kommer jag säkert få äta upp när jag ser om den. Jag brukar behöva se saker två gånger för att inse att jag gillar dem :o

Anyway, nu kom jag inte hit kvart i sex på morgonen för att störa er med någon tråkig analys på vad jag tycker, sorry for that! Här får ni en gif dagen till ära istället, det är trots allt bara lördag en dag i veckan för oss vanliga, tråkiga människor ;)

tumblr_mjxq87zAX71rd3tx8o1_500.gif
 
Jag var likadan som er. Nian var så bra att jag inte trodde att det skulle bli alls bra med 10an (det var ju den där galna elaka snubben från Harry Potter liksom) :p Men det tog nog inte många avsnitt så var han min favorit. Hemskt när de bytte bort honom, men 11an var ju bra han också:up:. 12an har jag som sagt inte engagerat mig i än. Inbillar mig att jag inte gillar honom, men som sagt, det lär ändra sig. :D

giphy.gif
 
Kan bara hålla med er! Gillade 9an (och Rose :love:) men gillade faktiskt 10an mer (kan ha med att göra att han är väldigt lik min favoritbritt Matthew Bellamy :angel:) och var väldigt skeptisk mot 11an i början, han är ju så vansinnigt ung. Men så såg jag en intervju med honom i Top Gear och blev lite sådär jättekär i honom. Den 12e har jag bara slötittat på, är inte jätteförtjust än med det kommer väl gå över så snart jag sett om alla avsnitt igen :D Kollar precis just nu på fjärde avsnittet med 9e doktorn efter som jag kollade klart på Buffy (för tredje gången i år :angel:) igår...
 
Jag älskar Matt Smith, och vill gifta mig med honom... Nya doktorn är jag inte så imponerad av, och jag gillar inte Clara i denna säsongen heller...
 

Liknande trådar

Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
27 311
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
500
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
6 804
Tjatter Spinoff på trådarna och förlovnings- och vigselringar och om att bära släktingars ringar. Vad är era mest känslomässigt värdefulla...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 562
Senast: _Zacke_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp