Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag, som kanske nån kommer ihåg trivs inte på mitt jobb o har en del psykiska problem, har en heltidstjänst, men efter en mindre krasch...
Svar
1
· Visningar
564
Senast: lil-sis
·
Skola & Jobb Hej! Det här är en tråd som inte är helt lätt för mig att skapa. Men jag kör ändå! Kan inte bli mer än katastrof. Jag undrar hur... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 231
Äldre Sitter i telefonkö för att försöka få en läkartid. Som tydligen resten av befolkningen tycks göra. Och vad händer. Telefonen slutar...
Svar
11
· Visningar
1 162
Senast: skiesabove
·
IT & mobiler Vet inte hur jag lyckades, råkade trycka på aktivitetsfältet lite för länge när jag inte tittade på skärmen och vips så har den lagt sej...
Svar
7
· Visningar
544
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Så tappade jag lite till av min "kvinnlighet". Under många år har jag avsiktligt avstått från sex pga att det gör ont. Tyvärr har jag...
Svar
11
· Visningar
2 879
Senast: Hyacinth
·
Äldre Har märkt att jag får ont i armen när jag kör bil. Håller jag ratten "10 i 2" så känner jag det, tar jag ner höger hand och håller...
Svar
13
· Visningar
3 632
Senast: Pilot
·
Äldre Har varit ifrån bukefalos ett tag och kände att jag ska titta in en sväng. Hur många medlemmar finns kvar från tiden då bukefalos hette... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
9 597
Senast: caballus
·
Äldre Söndag är en dag som man tar lite som man vill. God mat lite vin en promenad på stan för att se "Allt ljus på Uppsala" o en fika med en... 2
Svar
38
· Visningar
3 833
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Har precis läst ut Emma Hambergs böcker Rosengädda och nu undrar jag vad jag ska läsa. Vill få tips på böcker i samma stil som dessa.
Svar
0
· Visningar
389
Kropp & Själ Fryser ofta när jag sitter vid datorn, händerna blir isbitar och speciellt höger som jag håller datamusen med. Har alltid en stor filt...
Svar
12
· Visningar
1 319
Senast: Hyacinth
·
Äldre Jahaja nu verkar det som om det skulle kunna bli frågan om att skjuta bort ca 100 vargar redan i vinter. Naturvårdsverket har öppnat upp... 12 13 14
Svar
270
· Visningar
12 215
Äldre I dagsläget har jag en liten Toyota som drar cirka 0,55 liter per mil men den får inte dra mer än 1000 kg (om jag utrustar den med drag)...
Svar
12
· Visningar
4 702
Senast: terwa
·
Äldre Eftersom det hintades något om att han tänkte byta sedan :eek: så tycker jag att vi ska ha omröstning. Det var visst tänkt från början... 2
Svar
34
· Visningar
2 522
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Hej Sambon önskar sig en ny hår trimmer i julklapp. Vet inte riktigt vilken man ska köpa? Den ska kunna klippa kort(1 mm allafall), den...
Svar
0
· Visningar
482
Senast: Bufera
·
Kropp & Själ Jag har redan kontakt med läkare och har gjort flertalet prover de senaste månaderna utan något precist svar på vad som kan vara fel...
Svar
4
· Visningar
1 385
Senast: Aliche
·
F
Äldre ALLTSÅ! :banghead: Vad trött jag blir på mig själv. Mataffären hade färskt älgkött inne tillfälligt så givetvis passar jag på att köpa...
Svar
14
· Visningar
5 810
Senast: jerseyko
·
Skola & Jobb Av ren nyfikenhet, vad har ni alla här pluggat eller gått för utbildningar? många eller "bara" en? :) Tänker högskola, YH eller... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 808
Senast: Moonshadow
·
Äldre Har fått för mig att Marie Fredrikssons låt Tro finns i en Colin nutley-film, men inget jag söker på tyder på det... Är antagligen...
Svar
1
· Visningar
1 707
Senast: mariposa
·
Relationer Finns det några fler som bor i Täby här? Nån som kanske tränar på Sats eller bara tycker det är trevligt att hitta på saker? Behöver...
Svar
8
· Visningar
835
Hemmet Nu börjar mitt sovrum bli klart äntligen, men det är ännu ganska tomt på väggarna och så. Behöver få lite mer färg därinne och inreda...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka