Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Jag har en liten kruka till övers som hänger från en stång i köket under lysröret, men vad ska jag ha där? Tänkte åka i morgon och...
Kropp & Själ
Hej, för er som läser beachtråden så vet ni lite om mig men för er andra så kan jag berätta att jag sedan ca 7,5 år tillbaka har anorexi...
Kropp & Själ
Känner mig rätt uppgiven just nu..
Har haft ont i ryggen i ca ett halvår. Har gått hos sjukgymnast som inte hjälpt och läkarna vet inte...
Skola & Jobb
Efter 9 år står jag plötsligt inför något jag aldrig har upplevt förut. Jag räknas nog tekniskt som arbetslös när min tjänstledighet går...
Trädgård & Växter
Hej,
Vi har precis byggt in vår pool med fint trädäck och träskärmar på tre av väggarna. På den fjärde sidan står på stora blomlådor...
Kropp & Själ
Jag läste Sannah Salameh på Teskedsordens sida. Det handlar om rasism, sexism och vad vi förmedlar till varandra och kanske framför allt...
Skola & Jobb
Kom och tänka på det efter att ha läst "Lojalitet, vart ligger den?"-tråden, att så himla många verkar hinna jobba samtidigt som de har...