Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Någon i samma sits? Någon som varit där? Hur fan slutar man? Vet att man inte kan sluta förrän man verkligen vill. Jag vill ju, men... 2
Svar
39
· Visningar
6 599
Senast: Mela99
·
Äldre Halli hallå. Jag ska åka till Stockholm om två veckor med en kompis och sova en natt, och skulle gärna komma undan så billigt som...
Svar
14
· Visningar
1 122
Trädgård & Växter Jag har en liten kruka till övers som hänger från en stång i köket under lysröret, men vad ska jag ha där? Tänkte åka i morgon och...
Svar
0
· Visningar
441
Senast: Chili
·
Kropp & Själ Hej, för er som läser beachtråden så vet ni lite om mig men för er andra så kan jag berätta att jag sedan ca 7,5 år tillbaka har anorexi...
Svar
3
· Visningar
1 076
Senast: Fagelungen
·
IT & mobiler Jag behöver tips och råd hur jag ska göra med min dator. För några dagar sedan "kraschade" min hårddisk. Jag kommer in på datorn men...
Svar
16
· Visningar
1 289
Senast: Snubbelfot
·
Relationer Happ då närmar vi oss igen den årliga idetorkan på julklapp till sambon. Jag har en sambo som "har allt", så efter 12 år tillsammans...
Svar
11
· Visningar
1 561
Senast: Mela99
·
Kropp & Själ Känner mig rätt uppgiven just nu.. Har haft ont i ryggen i ca ett halvår. Har gått hos sjukgymnast som inte hjälpt och läkarna vet inte...
Svar
13
· Visningar
3 361
Senast: aprilmaj
·
Äldre Hej på er Fick mitt livs hittills obehagligaste samtal ikväll, att min brors lägenhet börjat brinna. Är just nu oerhört tacksam att både...
Svar
16
· Visningar
1 709
Äldre @Karma funderade över konsumtionshets och jag håller med, att tävla med grannar och vänner om det bästa man kan ha är verkligen inget... 2
Svar
35
· Visningar
2 934
Senast: Jadzia
·
Äldre Jag skulle vilja veta mer om följande platser/städer i Oregon, USA. Astoria Lauriel Mountain North Fork Nehalem Park Port Orford Det...
Svar
6
· Visningar
785
Senast: hastflicka
·
Hemmet Skall på knytkalas i morgon. På min lott blev det nått salt (matigt) som både skall vara gluten och laktosfritt. VAD skall jag baka...
Svar
3
· Visningar
733
Senast: Idas
·
Skola & Jobb Efter 9 år står jag plötsligt inför något jag aldrig har upplevt förut. Jag räknas nog tekniskt som arbetslös när min tjänstledighet går... 2
Svar
29
· Visningar
2 370
Senast: Gnist
·
Fritid Jag ska ge mig på att virka en matta av gamla lakan. Jag är helt novis på virkning bortsett det man fick göra på slöjden i skolan. Min...
Svar
7
· Visningar
1 319
Senast: keramin
·
Äldre Måste man ha tagit av sig sina smycken när man går igenom säkerhetskontrollen på Arlanda? Jag har två halskedjor, två armband och en... 2
Svar
38
· Visningar
14 536
Senast: hastflicka
·
Trädgård & Växter Hej, Vi har precis byggt in vår pool med fint trädäck och träskärmar på tre av väggarna. På den fjärde sidan står på stora blomlådor...
Svar
5
· Visningar
580
Senast: Nethril
·
Kropp & Själ Jag läste Sannah Salameh på Teskedsordens sida. Det handlar om rasism, sexism och vad vi förmedlar till varandra och kanske framför allt... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 215
Senast: Björk
·
Äldre På temat när livet ger en citroner... Jag blev tillfrågad om jag ville vara intervjuare/konferencier på en stor mässa och band annat...
Svar
9
· Visningar
2 284
Senast: Gramse
·
Äldre Hej! Jag är 13 år och min bror är 15 (går i nian) . Vi har väldigt bra relation och vi skrattar väldigt mycket tillsammans. Han ska...
Svar
9
· Visningar
1 987
Skola & Jobb Kom och tänka på det efter att ha läst "Lojalitet, vart ligger den?"-tråden, att så himla många verkar hinna jobba samtidigt som de har... 2
Svar
26
· Visningar
3 477
Äldre Vad finns det för alkoholfria nyårsalternativ? Vill inte ha någon standard läskflaska utan tänkte mer något lite "finare" alternativ... 2
Svar
24
· Visningar
2 357
Senast: Petronilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Balkong 2025
  • Ögonfärg
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur