Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

C
IT & mobiler Någon mer som är beroende av detta underbara spel <3
Svar
7
· Visningar
1 600
Senast: Nenneh
·
P
IT & mobiler Jag har blivit lite sugen på att pilla lite med bildredigering. Problemet är dock att jag inte har något bildredigeringsprogrem. Så nu...
Svar
6
· Visningar
1 401
Senast: rrebecca
·
S
IT & mobiler ja, ännu en tråd om photo shop... jag har försökt läsa mig till så mycket som möjligt, men mitt iq när det gäller sånnt här är lika med...
Svar
10
· Visningar
1 277
Senast: rrebecca
·
IT & mobiler När har man nytta av 24mbits bredband egentligen? Hemma är vi inte det minsta avancerade vad gäller surfningen. Vi läser på...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: tim
·
IT & mobiler Å Ä,Ö fungerar inte från min privata mail till jobbets men till andra går det bra. Någon som har en bra idé? Jag har kollat...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: hallonsaft
·
IT & mobiler Jag åker snart till Österrike och stället jag ska bo på har "Free wireless LAN/Wi-Fi". Hur fungerar det när jag tar med min egen...
Svar
5
· Visningar
1 232
Senast: Petunia
·
IT & mobiler har tydligen råkat raderat drivrutinerna till ljudet på min dator. vet att de skall gå att ladda ner nya, men ja hittar ju dem inte...
Svar
2
· Visningar
673
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag vill skriva ut ett dokument på svart papper som jag gjort i Word..Men det går inte, Blir ju inget. Har markerat all text vit, men...
Svar
3
· Visningar
2 985
Senast: mag
·
IT & mobiler Hej! Jag är ganska fattig, men har iaf kostat på mig obegränsat Internet till min telefon, en HTC wildfire. Om man har en pc kan...
Svar
1
· Visningar
1 559
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler När jag skulle öppna YT förut så fick jag detta meddelande, någon som sett denna innan?
Svar
10
· Visningar
1 496
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Jag har en playlist på Spotify som jag vill skicka till en. Men jag vill inte lägga upp den på min facebook profil och har inte...
Svar
4
· Visningar
1 633
IT & mobiler Jag vill byta namn på mitt fejjan-konto (eller egentligen bara lägga till ett efternamn; jag har två efternamn, men har hittills bara...
Svar
13
· Visningar
2 014
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Har en Philips DVP630/02 dvd-spelare, såg film tidigare i dag och lät dvd-skivan vara i och stå på MENU, stängde bara av tv:n. Nu när...
Svar
8
· Visningar
2 907
Senast: Betazoid
·
IT & mobiler Jag administrerar en hemsida åt en kompis företag. Jag har gjort hemsidan i FronPage och det har väl fungerat hyfsat. Nu ligger hemsidan...
Svar
16
· Visningar
1 331
Senast: Jamtland
·
IT & mobiler Hjälp! Min bildskärm har liksom breddats, allting är precis som vanligt förutom att all text osv är lite bredare. Det är sjukt...
Svar
4
· Visningar
2 142
Senast: Hedinn
·
A
IT & mobiler Har fått räkning ifrån Symantec (de som har hand om Norton-virusskydd) men jag kan inte komma på någonting jag har köpt därifrån, någon...
Svar
2
· Visningar
771
·
IT & mobiler Lilla dottern gillar datorn och trycker hejvilt om hon får chansen och nu är det nå vajsning här.. De där upp och ner pilarna som gör...
Svar
1
· Visningar
689
·
IT & mobiler Jag råkade för ett tag sedan klicka på "nej" och inte "ja" när jag fick en säkerhetsfråga på fronter. Sedan dess har jag inte kunnat se...
Svar
4
· Visningar
749
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Skulle vilja ha tips på en förhållandevis liten&lätt minilaptop. Optimala är 10" men funkar även med lite större. Skall ha den enbart...
Svar
6
· Visningar
1 001
Senast: Petunia
·
IT & mobiler Jahapp... säg den glädje som varar för evigt... (men det var ju kul ett tag i alla fall!:D) Nåväl - efter många om och men fick jag...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: Yaroomba
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka