Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag behöver ha ett jobb för att få upp min inkomst, då jag just nu bara pluggar på halvfart. Har hittat ett jobb som personlig...
Svar
17
· Visningar
5 700
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Någon som har insyn i universitetsvärlden, som kan säga om det finns någon form av generell - skriven eller oskriven - regel om hur...
Svar
7
· Visningar
1 461
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Är så att jag tänkte bli kabelgnagare från början, men fick min diagnos och insåg att det var omöjligt! Ändra inriktning till...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Knuzze
·
Skola & Jobb Oj då, en tråd till av mig, sorry! Börjar ni bli trötta på mig? ;) Men jag undrar lite över min osäkerhet som person. Det kommer... 2
Svar
27
· Visningar
2 973
Senast: Hermelin
·
Skola & Jobb Vad är skillnaden? Vad ska jag vara med i? Jobbar deltid, 75%. Hur länge ska man ha varit medlem för att få ersättning efter...
Svar
2
· Visningar
821
Skola & Jobb Jag håller på att förhandla en pengaersättning från min arbetsgivare och undrar nu vad som eg är bäst för mig. Jag driver eget företag... 2
Svar
22
· Visningar
2 440
Senast: tjenixen
·
Skola & Jobb Nån här inne som gör det? - Till vad? Hur är det att hitta boende där uppe? - Är det dyra lägenheter/ett helvete att hitta boende...
Svar
12
· Visningar
2 879
Senast: Tebjo
·
Skola & Jobb Tillhör egentligen ungdom, men skriver här för att jag hoppas att jag kommer få mer förslag och inputs av de med mer...
Svar
6
· Visningar
2 181
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Jag har hittat en annons om deltidsanställning som brandman i beredskap i min kommun. Ansökningskraven är:  ha godkännande från... 2
Svar
22
· Visningar
2 614
Senast: LindgrenV
·
Skola & Jobb Hej allihopa, nu kommer jag med ännu en tråd :D Jag är en 22-årig tjej som alltid har brunnit för djur och miljö och har vetat sedan...
Svar
2
· Visningar
862
Senast: Nikepaj
·
Skola & Jobb Hej! Efter två månader på min nuvarande utbildning har jag insett att jag har hamnat lite fel. Pluggar civilingenjör medieteknik men...
Svar
0
· Visningar
615
Skola & Jobb Ja, det står åter still i min skalle...Wilma och Märta ska springa ett spår i skogen som är 3 km långt, där start och mål är samma... 2
Svar
20
· Visningar
5 027
Senast: Tacitus
·
Skola & Jobb Är det OK? Alltså jag älskar de där påsarna! De är hållbara, lagom storlek och snygga färger ;). Har den senaste tiden slängt ner min... 2 3
Svar
51
· Visningar
7 000
Senast: Scata
·
Skola & Jobb Vilken är formeln - borde vara busenkelt men det står totalt still i skallen. Hur räknar man ut timmar och minuter som decimaltal...
Svar
8
· Visningar
1 141
Senast: sheldon
·
Skola & Jobb Jag behöver tips på arbeten som inte är fysiskt tunga. Har stora problem med värk i hela kroppen, har inte fått någon diagnos direkt... 2
Svar
37
· Visningar
5 834
Senast: venica
·
Skola & Jobb Är det någon här som gått på Naturbruk på Svenljunga? Är det schysst på internatet och på skolan i övrigt?
Svar
6
· Visningar
1 111
Senast: Mary91
·
Skola & Jobb Det börjar bli rätt jobbigt på jobbet nu. Det är speciellt en person (som vi kan kalla Dick) som verkar va upphov till allt. För att...
Svar
6
· Visningar
1 318
Senast: lil-sis
·
Skola & Jobb Hej! Jag behover lite rad angaende min jobbsituation: Jag har idag ett hyfsat bra jobb inom en branch som jag vill ha en framtid...
Svar
10
· Visningar
1 940
Senast: cucoomber
·
Skola & Jobb Jag startade en hemsida för snart 10 år sedan om ett intresse jag har. Då var jag långtidssjukskriven. Sajten började som en hobby men...
Svar
2
· Visningar
1 496
Senast: Magiana
·
Skola & Jobb Fick ett mail idag från "högre upp" i organisationen om att vi på förekommen anledning inte ska tala med media utan hänvisa till person...
Svar
17
· Visningar
1 844
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka