Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag behöver en dörr till en öppning utan dörr. Man förstår precis hur jag menar va? ;) Alltså öppningen till ena rummet är utan dörr...
Svar
7
· Visningar
1 748
Senast: Hoppelhase
·
K
Hemmet Det är alltså en gigantisk fåtölj (med fotpall), bred nog för två personer att sitta i om de klämmer ihop sig lite. Kallas de för...
Svar
4
· Visningar
2 189
Senast: Tassetass
·
IT & mobiler Hur tusan hittar man!? Jag vill minnas att det tidigare fanns meddelandeinställnignar, men nu hittar jag ingenting vettigt :( Kan...
Svar
1
· Visningar
5 141
Senast: Lily_Sthlm
·
Fritid Tänkte kolla om det finns några sykunniga här på buke som enkelt kan beskriva hur man syr en kjol steg för steg. Inget komplicerat...
Svar
1
· Visningar
1 382
Senast: Snurrfian
·
N
IT & mobiler Jag är redaktör för en webbsida som ska läggas ner. På sidan finns ett antal dokument jag skrivit, som jag skulle vilja spara digitalt...
Svar
5
· Visningar
975
Senast: November
·
C
Trädgård & Växter När jag var liten kokade min mamma rabarber i kastrull. Material på kastrullen är okänt. Kastrullen som tidigare varit fläckig, av...
Svar
2
· Visningar
1 051
Senast: city
·
IT & mobiler Nu helt o plötsligt kan jag inte se ATG liven eller filmer på nätet för den bara laddar/buffrar upp hela tiden. Vad har hänt ? Förut...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: martha
·
S
IT & mobiler ja hur laddar men ner det? jag lyckades och fick upp liksom inkorgen... men jag fick inte upp den rektangulära rutan med kontakter och...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: _satelit_93
·
R
Trädgård & Växter Hej! (shit vad mogen jag känner mig som postar en trädgårdstråd! Vuxenpoäng..) Hur ska man göra för att behålla bigaråerna oätna...
Svar
7
· Visningar
1 742
Senast: Bloody F Mary
·
Trädgård & Växter Är det någon som har gjort det? Har ni i så fall några tips och ideer att dela med er av? Gärna bilder på era alster! Det vore kul...
Svar
11
· Visningar
6 724
Senast: Nenii
·
Hemmet 4 min åt gången har vi varmvatten. sen blir det iskallt..:crazy: 10 min senare finns det oftast, men inte alltid, varmvatten igen, i...
Svar
13
· Visningar
6 996
Senast: Scaramouche
·
IT & mobiler Jag får inte The Sims 2 att fungera på min dator med Windows Vista. Efter att jag har installerat och ska försöka starta spelet så...
Svar
1
· Visningar
1 072
Senast: Josefiine
·
IT & mobiler Mina katter verkar ha en förkärlek att kliva på mitt tangentbord.. vilket slutade med att jag inte kan trycka enter utan att få upp...
Svar
0
· Visningar
1 359
Senast: Zizzy
·
IT & mobiler Jag har köpt en Trust ritplatta nyligen. Behöver tips på hur man använder den som bäst och vilka program som är bäst att rita i. Tycker...
Svar
8
· Visningar
4 708
Senast: Livie
·
Trädgård & Växter Här skulle jag gärna vilja få se bilder på alla underbara buskar ni har hemma i trädgårdarna! Gärna även lite info om vad det är för... 2
Svar
26
· Visningar
5 815
Senast: Tajger
·
C
Fritid Har funderat lite på att beställa ett Tamron 18-200 mm nästa vecka och använda som "semester/allroundobjektiv". Smidigt att resa lätt...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: tomten
·
IT & mobiler Hejsan kära bukare - nu behöver jag er hjälp. Jag har en bild i pixelgafik som jag behöver göra om till vektorgafik. Fråga är bara...
Svar
2
· Visningar
953
Senast: Zeli
·
IT & mobiler Vilket är erat favoritobjektiv? Och vad fotar ni mest?
Svar
15
· Visningar
1 162
Senast: tomten
·
IT & mobiler Jag tänkte att jag så fint skulle formatera om min hårddisk, men när jag skulle installera vista så kom det upp ett felmeddelande i...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler hej har nu skapat en blogg på bloggproffs.se men fattar nada hur skriver man inlägg och hur kan man redigera sin sida med egna...
Svar
1
· Visningar
869
Senast: Bylund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka