Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Hur har ni det? Visst har ni också gjort dundertabbar i trädgården som ni fortfarande än i dag skrattar åt eller lider av.
Jag har...
IT & mobiler
Det är helknas! Jag har en inbyggd webcam på min laptop. Det enda sättet jag vet hur man startar camen är genom att starta programet för...
IT & mobiler
Min kamera spökar med mig och lägger på en massa färg på bilderna som inte finns i verkligheten, vist blir det fylliga fina kort men de...
IT & mobiler
Funderar på att skaffa det till den bärbara.
Jag tänker ha det ca 10 min påvägen till jobbet och 10-20 min på vägen hem, samt när vi är...
IT & mobiler
Undrar om det finns nån vänlig själ som vill förklara lite grundläggande om RSS-flöden för mig? Jag skulle vilja prenumera på nyheter om...
IT & mobiler
Sedan ett halvår tillbaka kan jag inte alls gå in på aftonbladets hemsida via min dator. Det kommer endast upp ett meddelande "webbsidan...
Trädgård & Växter
Hej,
Jag har ett litet dilemma, som jag tänkte att någon här kanske kunde hjälpa mig med. Postade den här i senior också, men kanske...
Ekonomi & Juridik Det beror också lite på vad som är den juridiska innebörden av att de gör ändringar, i vilken mån de kan reverseras, och om det finns...