Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Min bärbara dator håller på att dö. Tror jag. Vid uppstart låter den som en rakapparat. När den började låta så lät den bara en kort...
Svar
1
· Visningar
1 024
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Jupp. Nu har jag vunnit mitt krig och fått tillåtelse att göra om i köket :devil: Ny inredning är inte ens att tänka på då ekonomin inte...
Svar
12
· Visningar
1 382
Senast: snurran
·
Trädgård & Växter Hur har ni det? Visst har ni också gjort dundertabbar i trädgården som ni fortfarande än i dag skrattar åt eller lider av. Jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 273
Senast: Sirisiri
·
Hemmet Vi håller på att göra om hemma. Och planen är att ta bort våra två stycken skrivbord som står bredvid varandra och istället sätta in 3...
Svar
11
· Visningar
2 735
Senast: Zewz
·
IT & mobiler ... men hittar inte mitt svar. Jag undrar helt enkelt, hur jag får in min blogg på Buke! Säkert hur enkelt som helst men JAG...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: sita
·
IT & mobiler Det är helknas! Jag har en inbyggd webcam på min laptop. Det enda sättet jag vet hur man startar camen är genom att starta programet för...
Svar
0
· Visningar
906
IT & mobiler Min kamera spökar med mig och lägger på en massa färg på bilderna som inte finns i verkligheten, vist blir det fylliga fina kort men de...
Svar
8
· Visningar
1 294
Senast: hop
·
K
IT & mobiler Funderar på att skaffa det till den bärbara. Jag tänker ha det ca 10 min påvägen till jobbet och 10-20 min på vägen hem, samt när vi är...
Svar
6
· Visningar
1 004
Senast: Kuckeliku
·
C
IT & mobiler Jag har megaklantat mig:cry: Har spelat in en intervju till en uppsats och haft ngn konstig inställning så 2/3 är tappad. Har råkat...
Svar
4
· Visningar
1 039
Senast: cupcake
·
M
IT & mobiler Någon som vet vart man kan hitta en karta över Sverige där man kan se avstånd? Är nämligen nyfiken på vart mittpunkten på sverige är.
Svar
2
· Visningar
898
Senast: tomten
·
IT & mobiler Jag vill inte ha Windows Live Mail!!! Men av nån anledning så har det ändrats så nu har jag visst just den mailen istället för vanlig...
Svar
2
· Visningar
1 270
Senast: Enya
·
IT & mobiler Finns det några snälla dataexperter här? :crazy: Hur sjutton formaterar man om hårddisken och installerar om XP på en Dell (Dell...
Svar
10
· Visningar
1 184
Senast: Skogstokig
·
IT & mobiler Jag har fått den en länk till en pdf-fil mailad till mig men när jag klickar på den kommer det bara upp "HTTP 404 Hittades inte"...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: AstonVilla
·
Hemmet sambon och jag har precis flyttat till en mysig gård varav det finns ett rum på övervåningen som jag får göra vad jag vill med... :love...
Svar
4
· Visningar
1 719
Senast: godaråd
·
S
IT & mobiler Undrar om det finns nån vänlig själ som vill förklara lite grundläggande om RSS-flöden för mig? Jag skulle vilja prenumera på nyheter om...
Svar
6
· Visningar
1 055
Senast: susekl
·
IT & mobiler Efter att jag omformaterat datorn har alla mina gamla textstilar och penslar försvunnit, med andra ord är PS dötrist nu mera :p Nu...
Svar
10
· Visningar
4 765
Senast: MinIan
·
Trädgård & Växter Vad har ni för vackra tulpaner i era trädgårdar? Släng in bilder omedelbums! Min favorit, Estelle Rijnveld: Angelique är också...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: cowgirl81
·
A
IT & mobiler Jag funderar på att så småningom köpa ett macroobjektiv till min Nikon D90 och valet står främst mellan Sigma 70/2.8 och Tamron 90/2.8...
Svar
11
· Visningar
1 552
Senast: Prosit
·
K
IT & mobiler Sedan ett halvår tillbaka kan jag inte alls gå in på aftonbladets hemsida via min dator. Det kommer endast upp ett meddelande "webbsidan...
Svar
4
· Visningar
938
Senast: Kuckeliku
·
I
Trädgård & Växter Hej, Jag har ett litet dilemma, som jag tänkte att någon här kanske kunde hjälpa mig med. Postade den här i senior också, men kanske...
Svar
6
· Visningar
8 045
Senast: replica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka