Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
IT & mobiler Om jag säger upp mitt webhotell men ska behålla domänen, vill ha kvar mailen, funkar det? Hur isåfall?
Svar
5
· Visningar
1 025
Senast: Attjoo
·
Hemmet Hur gör man för att lättast få bort en heltäckningsmatta? Har försökt dra lite i ett hörn och ser att det är något gulaktigt mjukt...
Svar
6
· Visningar
20 778
Senast: Rie
·
Hemmet Det kanske blir så att jag flyttar med min 1-årige son till en 2:a på 46 kvm. Alltså litet. Har chans till 1:a handskontrakt. Hur kan... 2
Svar
26
· Visningar
2 693
Senast: doglover
·
Hemmet Vad heter sånt där pärlgrejs som man har istället för dörrar? :confused: Och ibland tillsammans med en dörr? Finns med olika motiv...
Svar
1
· Visningar
878
Senast: Jaulgreis
·
IT & mobiler Hej! jag har precis fått hem min dator från t*lia. Den har inbyggt 3g modem och man stoppar simkortet i datorn, men jag får det inte...
Svar
1
· Visningar
1 422
Senast: KLIPPMUS
·
J
IT & mobiler Hej! Jag har ett problem när jag ska starta min dator. Den startar igång och stängs av efter 30 sek och detta händer typ 10 gånger...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: JahajjA92
·
I
  • Låst
IT & mobiler hej jag har laddat ner ett spel men jag klara inte av att öppna det så här var förklaringen på hur jag skulle göra... tror jag (A)...
Svar
1
· Visningar
806
Senast: Stalker
·
Trädgård & Växter jag skulle plantera om blomman, för hela blomman var sne. och när jag vänder den för att ta ur jorden då lossnar blomman från rötterna...
Svar
9
· Visningar
1 163
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Går det? Finns det något sätt att få fram borttagen webhistorik? Kan det fungera att ställa tillbaka datorn... fast då måste man ju...
Svar
2
· Visningar
3 361
Senast: buschiq
·
IT & mobiler Jag ska få en dvd utbränd (det är lugnt, inga lagbrott - ett produktionsbolag har lånat en video av mig till ett tv-program och jag ska...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: gul_zebra
·
G
IT & mobiler Det är ju tur att detta forum finns, detta är första frågan som jag ställer turligt nog. Jag har fått ett problem med datorn och nätet...
Svar
10
· Visningar
1 103
Senast: Baka_kun
·
S
IT & mobiler Jag har en laptop som är drygt ett år gammal. På sista tiden har den blivit så långsam. Vissa dagar är det bättre, vissa sämre, men det...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: Victorious
·
IT & mobiler Jag är på jakt efter en ny brödrost och ett nytt våffeljärn och behöver lite hjälp! Brödrosten ska kunna rosta 4 st samtidigt och...
Svar
8
· Visningar
1 465
Senast: mimmipigg
·
Hemmet Skrev just om detta i en annan tråd, men; Hur håller ni ordning på alla sladdar, kontakter och elände som hänger ihop med datorn. Jag...
Svar
3
· Visningar
932
Senast: Prosit
·
Hemmet ...efterlyses! Jag håller på o renoverar mitt sovrum. Det är konstig planlösning med en typ av alkov innanför som är 1.30x2.50...
Svar
3
· Visningar
960
Senast: Maira
·
IT & mobiler Jag är i slagen o ska köpa mig en ny mobil. Eftersom jag kör 3G-kort, så vill jag naturligtvis att telefonen klarar det. Men på vissa...
Svar
2
· Visningar
594
Senast: Prosit
·
Hemmet Jag spanar frenetiskt efter en typ expedit-hylla men det ska vara 3x3 och inte mer än 90cm bred. Dessutom ska den vara vit. Rimligtvis...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: Haukur
·
IT & mobiler Mac eller PC? vilken är bäst, och varför? för och nackdelar med dom? jag har länge gått å längtat till jag kan köpa en mac, men så... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 504
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Jag tycker det finns så sjukt mkt böcker inom foto och redigering så jag tänkte kanske det finns specifika tips här på Buke vilka böcker... 2
Svar
21
· Visningar
1 709
Senast: Yukionna
·
A
IT & mobiler Tänkte höra här om någon vet något om iPod Nano Chromatic? Funderar på att köpa den, men självklart hittar jag inte svaren jag söker på...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: Zaga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka