Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
jag skulle plantera om blomman, för hela blomman var sne. och när jag vänder den för att ta ur jorden då lossnar blomman från rötterna...
IT & mobiler
Jag ska få en dvd utbränd (det är lugnt, inga lagbrott - ett produktionsbolag har lånat en video av mig till ett tv-program och jag ska...
IT & mobiler
Jag har en laptop som är drygt ett år gammal. På sista tiden har den blivit så långsam. Vissa dagar är det bättre, vissa sämre, men det...
IT & mobiler
Jag tycker det finns så sjukt mkt böcker inom foto och redigering så jag tänkte kanske det finns specifika tips här på Buke vilka böcker...
IT & mobiler
Tänkte höra här om någon vet något om iPod Nano Chromatic? Funderar på att köpa den, men självklart hittar jag inte svaren jag söker på...
Trädgård & Växter Huuuu, jag kan ha tagit livet av mina tomater nu, glömde dom ute och nu var det 5.7 grader ute, tog in dom och nu känner jag att det...