Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Har gått sönder, hur är det kan man byta den eller är det bara att göra sig av med åbäket? Någon som har varit med om samma sak, eller...
Svar
4
· Visningar
6 442
Senast: Boj
·
IT & mobiler Varför kan jag inte impotera filmer från skiva eller dator som kommer från en videokamera?(gissar på att det är en dvd skiva)...
Svar
11
· Visningar
1 794
Senast: BREA
·
IT & mobiler Funderar på att köpa kompisens Acer Aspire 1,8 GHz 512Mb 15" WiFi en 3 år gammal dator. nyformaterad.. Är de något att ha de ska ge...
Svar
1
· Visningar
942
Senast: fnutt
·
Hemmet Är grymt less på min placering av möblerna men kommer inte på hur det ska placeras för att bli bäst. Någon som vill göra ett försök...
Svar
8
· Visningar
992
Senast: Armani__
·
IT & mobiler I tider av systemkameror tänkte jag bryta trenden lite och fråga huruvida bukarna har någon erfarenhet av videokameror? Stillbilder i...
Svar
4
· Visningar
784
L
Fritid ok, hur duktiga är alla här på handarbete? jag är själv 23 och har ingenting på senior att göra (:angel:) även om diskussionerna här...
Svar
6
· Visningar
1 315
Senast: Rina
·
H
Hemmet Vi har ett "hörn" i vardagsrummet som inte använd för vi vet inte vad vi ska använda den till. Ritade en snabb bild där ni ser att i de...
Svar
8
· Visningar
953
Fritid Jag har fått en nästan ny resårmadrass i gästrummet nerkissad av katterna. Minst tre stora pölar som hade torkat in ordentligt innan...
Svar
9
· Visningar
2 723
Senast: Pia
·
IT & mobiler La Loterie RomandeRue Marterey 131002 LausanneSwitzerland. Dear sir/ma This is to inform you that your email address has won...
Svar
15
· Visningar
9 665
Senast: Jezzie
·
A
Fritid Det är så att min sambo har blivit "tokig" i Guitar Hero, och sen har han nu börjat önska sig en elgitarr i julklapp oxå, ska sägas att...
Svar
1
· Visningar
1 120
Senast: bitta
·
F
  • Låst
IT & mobiler Behöver någon som hjälper mig. jag brukar ladda hem filmer från nätet och sen vill jag bränna några filmer. Jag har nero som jag...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: Cafer
·
IT & mobiler Sambon och jag ska köpa en systemkamera och har bestämt oss för en Nikon. Men lite svårt att bestämma oss för modellen, velar lite...
Svar
10
· Visningar
1 060
Senast: Elinkan
·
Hemmet Vi ska bygga hus och funderar just nu på vilket material vi ska på köksgolvet. Köket sitter ihop med vardagsrummet. I vardagsrummet ska... 2
Svar
20
· Visningar
16 685
Senast: malllle
·
IT & mobiler Om jag skickar iväg ett mail och vill ha en bekräftelse på när det är öppnat av mottagaren, hur gör jag då? Måste väl vara en tjänst man...
Svar
6
· Visningar
2 109
Senast: prallan
·
Hemmet Någon som har gjort det? Har ett monster till soffa med en inte alltför praktiskt färg! Den har fått några fläckar pga katter som...
Svar
16
· Visningar
20 235
Senast: Armani__
·
Hemmet Jag har abstinens. Jag måste julpynta NU. Jag älskar att julpynta :love: Det blir inte bättre heller av att jag sitter och tittar i... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 523
Senast: jaca
·
IT & mobiler Är på g att köpa en HP-laptop med trådlös uppkoppling + dito nätverk. 1. Funkar det med att ansluta den till ett stationärt nätverk...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Jag har tv-möbel och vardagsrumsbord i valnöt från Mio, suuuperfint. Nu ska vi flytta till nytt o skulle behöva utöka...
Svar
4
· Visningar
1 049
Senast: Lamborghini
·
Hemmet husköp på grund av högre bud när handpenningen är betald? (bara spekulerar)
Svar
9
· Visningar
19 615
Senast: labb
·
IT & mobiler Har de bra tjänster? Vågar man använda dem? *okunnig* :D
Svar
2
· Visningar
1 150
Senast: Rosett