Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

D
Hemmet Jag ska snart flytta till en lägenhet där jag måste betala hushållselen själv. Jag har aldrig betalat hushållsel förut och nu har det...
Svar
10
· Visningar
1 529
Senast: Dasjenka
·
Hemmet Jag ringde till posten och hörde mig för hur jag ska gå till väga för att "få postlåda" till mitt hus när jag flyttar dit (finns ingen... 2
Svar
20
· Visningar
8 828
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Någon som sett vart detta märke säljs? vattenkokaren håller på att kasta in så jag behöver en ny Har hittat en hemsida men...
Svar
8
· Visningar
1 164
Senast: Baka_kun
·
S
IT & mobiler Ska inte göra reklam om ngn blogg eller så utan jag har bara en enkel fråga. Vad är och betyder RSS/Atom-flöde i bloggsammanhang...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: nilema
·
IT & mobiler Hur får man Vista att ge fan i att ifrågasätta allt man gör? Min datorfobiker till vän har skaffat en ny dator, vilket innebär att jag...
Svar
7
· Visningar
1 058
Senast: Baka_kun
·
S
IT & mobiler vi köpte ny skrivare för ett tag sen, kan inte säga exakt när tyvärr. det är en Brother DCP-135C. Efter virus och omformatering vill...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Tjôta
·
Hemmet Nu har det visserligen pågått ett litet tag och börjat komma nån vart, men va fasen. :D Det kan vara kul att göra en sån här tråd som...
Svar
9
· Visningar
3 805
Senast: Sar
·
J
IT & mobiler min m- tangent har lossnat och går inte att sätta tillbaka. kan man köpa en ny eller måste man köpa ett helt nytt tangent bord???(datorn...
Svar
10
· Visningar
1 308
Senast: jooohannan86
·
Hemmet Någon som vet hur man gör, vad det kostar osv. Jag bor i en "bongotrumma" och mina grannar driver mig till vansinne, så något måste...
Svar
2
· Visningar
1 676
Senast: Kusebuse
·
IT & mobiler Precis som dom flesta så är jag så innerligt trött på min vanliga kamera. Den tar inte bilderna när jag vill utan det blir en rumpa... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 373
Senast: Shaklima
·
IT & mobiler Foinns det någonstans i vista en funktion där jag kan få en lista i bokstavsordning? Utan att skriva den i den ordningen från början...
Svar
11
· Visningar
1 217
Senast: älgen
·
Hemmet Har vi hittat vårt ställe. Skrev på papper på en super-trevlig bostadsrätt igår. 2 rok, 64 kvm = helt perfekt! Hyfsat renoverad redan...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: Armani__
·
Hemmet Är det någon av er som håller på med decoupage ? Är lite nyfiken på att börja med det. Vad behöver jag ? Finns det något startpaket...
Svar
1
· Visningar
905
Senast: johannea
·
Hemmet Hade en liten diskussion med sambon igår ang kvalster... Enligt honom så är kuddar som är knöliga och "tomma" uppätna av kvalster och... 2 3
Svar
42
· Visningar
10 240
Senast: Snäjkie
·
V
Hemmet Och är det inte rätt så bråttomt att rätta till?? Min syster har precis flyttat hemifrån (1/11), det är en tvåa i ett hyreshus som...
Svar
1
· Visningar
1 075
Senast: mino
·
Trädgård & Växter Jag har ärvt en slags palm av min farmor. Idag fick jag för mig att julpynta den, men ack så ledsen den såg ut när jag flyttade ut den...
Svar
4
· Visningar
3 056
Senast: sthu
·
IT & mobiler Kanske någon här vet om det finns något slags handbok/självstudier till Deramweaver 8 på nätet? Måste göra en (mycket enkel) websida...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: Stereo
·
IT & mobiler Har ett problem med hemsidan som jag gjort till min pappa. Han fick först gjort en hemsida av ett företag (YR) och registrerat ett...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: MalanMjöl
·
V
Hemmet I Fredags var vi och tittade på en ny lägenhet i stan -imorgon ska vi se två till (:bump::D:bump: ). Men, utgångspriset på den vi såg...
Svar
14
· Visningar
2 124
Senast: Vaccan
·
T
IT & mobiler Vad är skillnaden mellan en mailadress som är @hotmail.com eller @live.se båda är väl från msn? och man kan chatta på msn med båda?
Svar
1
· Visningar
969

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka