Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Hur svårt är det? Vad kan hyra för en golv slip gå på? Jag har fyra rum som behöver fräschas upp....
Svar
2
· Visningar
2 104
Senast: mimmipigg
·
IT & mobiler Exempel: *Hur laddar jag upp en bild/film på internet? *Varför fungerar inte min användarbild? *Hur kan jag visa bilder på Bukefalos... 2 3
Svar
49
· Visningar
13 430
Senast: MinIan
·
B
IT & mobiler Jag har laddat hem och installerat GTA San andreas. Och så vill jag ha så att man slipper ha cd - skiva varje gång man ska spela spelet...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: Bettan_G
·
Fritid Något enkelt,som blev bra? Jag blir lite imponerad av saker som visas på bild här på Buke,tex en snygg adventsljusstake,ganska enkelt...
Svar
5
· Visningar
2 218
Fritid Fick en gammal gammal hundkorg av en kompis till mamma. Jag gillade korgen men den var tyvärr ganska sliten i färgen. Bestämde mig för...
Svar
5
· Visningar
1 223
Senast: Hazel
·
C
Fritid Jag och sambon bor i en förhållandevis nybyggd trea (maj-06, vi har bort där sen april-07) med helkaklat badrum och värmeslingor (om det...
Svar
13
· Visningar
45 932
Senast: Smulu
·
Hemmet Bor man i Småland, ska man väl ha stenar i fönstren i jul. Eller vad tycker ni?
Svar
9
· Visningar
2 246
IT & mobiler Jag är ute efter ett dataspel som man kan ladda ner och spela när som helst, utan att man måste vara beroende av en skiva eller...
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Vad är det egentligen för skillnad på Windows2000, XP och Vista samt alla tre operativsystemen kontra Linux? Har ju Windows 2000 nu -...
Svar
5
· Visningar
1 016
Senast: MissFideli
·
Ï
Fritid hur ofta ska man göra det??
Svar
11
· Visningar
1 711
Senast: vippan
·
Hemmet Ja som många vet har Agapi målat om mycket i sitt hem till vitt, vitt och vitt - helt enkelt underbart!! Och jag blev inspirerad...
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: Armani__
·
IT & mobiler Funderar på att köpa en liten digitalkamera till sambon i julklapp. Tanken är att han ska kunna ha med sig den när han bl a jagar så den...
Svar
9
· Visningar
986
Senast: Madick
·
IT & mobiler Är det någon som har detta objektiv, funderar på att inhandla detta som porträtt och mörkerglugg till min canon. så jag tänkte kolla...
Svar
12
· Visningar
2 183
Senast: Mammadutt
·
Fritid Jag funderar på att önska mig ett tv-spel i julklapp men det finns ju så många olika. Vilken är bäst? *Xbox *Xbox 360 *PS2 *PS3...
Svar
2
· Visningar
1 109
Senast: Shenzi
·
Hemmet Varför ska man sätta upp röda, varma och "ljustäta" gardiner till advent och jul? Jag har ett par gardinlängder som ser hemvävda ut och...
Svar
13
· Visningar
1 631
Senast: nevin
·
Hemmet Var och tittade på en av mina bästa vänner (och hennes sambos) lägenhet igår tillsammans med sambon. En bostadsrätt som vi bestämde oss... 2
Svar
20
· Visningar
5 857
Senast: Ramona
·
IT & mobiler Hallå! Varför får jag det inte att fungera? Jag vill att bakgrundsbilden bara ska synas EN gång, inte flera gånger över hela...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: nidron
·
G
Hemmet Jag tänkte köpa denna bokhyllekombination i ekfaner från Ikea: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S29831460. Frågan är bara...
Svar
4
· Visningar
1 505
Senast: geeo
·
S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus... 2
Svar
29
· Visningar
4 906
Senast: Mitra
·
IT & mobiler Jag ska köpa någon av dessa kameror, planerar att även köpa ett bättre objektiv till. Hur stor är skillnaden egentligen? Är det värt...
Svar
3
· Visningar
761

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka