Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
IT & mobiler Heej! Höll förut på mkt me ansiktsretuschering i photoshop CS2(svenska). använde "Guassisk oskärpa" mkt (filter/oskärpa/guassisk...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: moiran
·
IT & mobiler Hjälp jag har råkat komma åt ngt som gjort att hela *menyraden* eller vad det heter som finns längst ner på skärmen (där msn,antivirus...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: hermulen
·
Svar
1
· Visningar
1 179
Senast: Maira
·
P
Hemmet Jag o min sambo var på en visning av fiskarhedenvillan - spoven i helgen. Vi blev totalt förälskade i huset. Så nu undrar jag om det är...
Svar
1
· Visningar
2 435
Senast: jo7
·
Fritid Äntligen har jag hittat ett litet hus att hyra åt mig och katterna där jag också kan ha Slagskeppet. Ett litet 1800-talstorp med...
Svar
14
· Visningar
1 661
Senast: escodobe
·
IT & mobiler Jag har kommit åt någon inställning så att skärmen har breddats massor när jag är inne på internet. Jag måste scrolla i sidled för att...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: fredde
·
Hemmet Kan ni inte lägga in alla bilder ni har på era interiörer. Alltså allt inifrån hus/lägenhet, eller, efterssom vi är på Buke, era stall...
Svar
11
· Visningar
1 149
Senast: Sar
·
Hemmet Jag har lagt lite paket i en korg, med belysning underifrån. Jag är inte helt nöjd med resultatet än, får nog exprimentera lite mer med...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: ljusslinga
·
IT & mobiler Någon som är haj på datorer? Jag har tidigare haft Matlab på min dator genom universitetet, men då jag inte pluggar längre tänkte jag...
Svar
2
· Visningar
955
Senast: fnutt
·
Hemmet En zooägare (drös med pälsdjur) söker en matta som inte luddar och passar till en städskygg pedant. Jag vill ha en lättstädad matta... 2
Svar
22
· Visningar
6 970
Senast: ChristinA
·
Fritid Vart köper man singstar så billigt som möjligt? Och vad kostar det, jag har ingen aning? Är det så att man köper mikrofonerna för sig...
Svar
7
· Visningar
1 083
S
IT & mobiler Jag såg någonstans här på buke att det skulle finnas en buke grupp på facebook men jag kan inte hitta den :confused: Någon som kan guida...
Svar
1
· Visningar
685
IT & mobiler Finns det någon här som använder denna? Jag funderar på att prova men vill ju ha bra referenser först. :D
Svar
6
· Visningar
912
Senast: Rosett
·
IT & mobiler En webbsida kommer till en början att innehålla text och bild, framöver kanske till och med längre videosändningar. Vad finns det för...
Svar
2
· Visningar
606
IT & mobiler jag har fått ett mobilt bredband, det står att jag ska sätta i SIM koer i modemet eller i datorna inbyggda modem. men vart sitter det...
Svar
4
· Visningar
687
Senast: martha
·
Svar
15
· Visningar
2 226
Senast: susekl
·
IT & mobiler Köpte för inte så länge sedan en kamera (casio) den har även funktionen YouTube capture mode. Öppnar windows movie maker för att...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: astronaut
·
IT & mobiler När jag ska bifoga en fil eller en länk på något jag har skrivit på min dator som har Windows vista så kanmottagren inte öppna filen...
Svar
5
· Visningar
678
Senast: zanzan
·
S
Fritid När jag var ut med hunden på förmiddagen passade jag på att plocka granris jag tänkte göra en dörrkrans av nu när det snart är första...
Svar
11
· Visningar
3 177
S
IT & mobiler Köpte min första Ipod idag, och fattar inte ett skatt av hur jag ska göra med den. Har laddat ner Itunes, men hur gör jag för att få in...
Svar
8
· Visningar
985
Senast: Messy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka