Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Har precis köpt en elektrisk filt (underbar). Men nu nojar jag över katterna som trampar och kloar på den plus att de ligger på den. Det...
Svar
11
· Visningar
995
Senast: warg
·
Hemmet när jag flyttade in följde en gammal, hederlig men sliten piasavakvast med huset. Den funkar okej till det den är tänkt till men det är...
Svar
11
· Visningar
850
Senast: MiniLi
·
Mat Blev ändrade planer. De frysta svamparna jag lade i kylskåpet i förrgår har inte ännu blivit tillredda. Hur länge håller de där?
Svar
4
· Visningar
3 214
Senast: Trasten
·
Tjatter Ok visste inte riktigt hur trådrubriken skulle lyda men jag har en killa/man/gubbe eller vad det nu kan vara som kontakatat mig och vill...
Svar
17
· Visningar
2 063
Senast: Ramona
·
IT & mobiler Jag blir så irriterad. Bytte nyligen ner mig från Samsung s10 till Samsung a53. Annars nöjd men whatsapp trasslar. Har googlat en del...
Svar
13
· Visningar
738
Relationer Hej! Behöver verkligen hjälp med detta då jag inte vet hur jag ska tänka. Jag har varit bästa kompis med en tjej i runt 15 år, vi har... 2
Svar
22
· Visningar
5 132
Senast: Raderad medlem 68338
·
Hemmet Jag funderar på att köpa en skaftdammsugare för att jag avskyr vår vanliga dammsugare! Den suger sig fast i golvet och suger i övrigt...
Svar
19
· Visningar
2 397
Senast: Lingon
·
Hemmet Jag har timpris och följer detta med stort intresse. Har en app som berättar vad jag förbrukat ner på timmen. Torsdag och fredag hade...
Svar
12
· Visningar
1 078
Senast: Breaktown
·
Samhälle Funderar på detta och hittar ingen vettig förklaring till det. Varför hämtar man inte ut passet man ändå har tagit sig tid att göra och... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 887
Senast: Lingon
·
Fritid Jag skaffade nyligen det, för 89kr/månad. Enbart för att kunna streama och se några av mina favoritprogram även uppe i sovrummet. Jag...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: lil-sis
·
Fordon En parkeringsgranne tömde sin kylare idag på parkeringsrutan, vilket jag ifrågasatte, fick till svar att det var bara rostfärgat...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Som några av er kanske vet i och med vad jag skrivit i andra trådar så har mitt mående denna höst nått nya botten-nivåer. Har aldrig i...
Svar
19
· Visningar
1 251
Senast: Masqueradee
·
Kropp & Själ Jag har tydligen jättesmå örongångar men gillar att ljudreducera för god sömn. De minsta jag hittar på apoteken gör alla ont efter... 2
Svar
22
· Visningar
1 577
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Tidigare, dvs före december förra året, fick vi ALLTID våra eon-fakturor den 4de i varje månad. Men nu kan det bli lite när som helst...
Svar
8
· Visningar
803
Senast: A_NN_A
·
Samhälle För ett par dagar sen träffades Nya Zeelands premiärminister Jacinda Arden och Finlands statsminister Sanna Marin för att främja... 2
Svar
21
· Visningar
2 076
Senast: Ramona
·
Kläder & Bli fin En mig närstående tjej har önskat sig en fluffig morgonrock i julklapp. Google gör mig bara förvirrad 🤪... Så please buke, ge mig era...
Svar
9
· Visningar
1 269
Senast: Keb71
·
Kultur Då kör vi! :bump: Reglerna är mycket enkla: För att få kryssa boken ska du ha läst ut den mellan 1 september och 30 november... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 342
Senast: Klara
·
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Jag tittar på soffor då jag ska köpa en men funderar på om jag ska ha en i skinn eller tyg. Det har varit lite av en dröm att ha en... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 007
Senast: iNHALE
·
Kultur Uppväxt under 90-talet har jag följt Britney genom åren och så även nu via sociala medier. Är det någon mer som följer henne på insta... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
8 243
Senast: Trist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka